Wróciłam!

101. Data: 2004-01-22 15:50:15

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

102. Data: 2004-01-22 16:43:51

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
napisał w wiadomości news:m21xpsrnms.fsf@sapijaszko.net...
> "Marta Góra" <m...@m...pl> writes:
>
> > E tam żadna strata, blisko mam:-)
>
> I, szczerze powiedziawszy, zazdroszczę.

:-)

A ja jestem głęboko zawistna z powodu dostępu do róż:-)
Jesteśmy kwita:)

Pozdrawiam
Marta

103. Data: 2004-01-22 17:41:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2wu7kq8y0.fsf@sapijaszko.net...
> "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:
>
> [o klonach]
>
> Eeee, polny to był tylko jeden :-)

Dlaczego ":-)" ? Tu powinno byc tak: :(((((((((((((((((((((

Pozdrawia nieutulona w żalu Kaśka

104. Data: 2004-01-22 17:58:21

Temat: Re: kopytnik a właściwie przylaszczki:)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:buo2qh$h8g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:bum4kq$rrr$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Myślisz, że gdybym postawiła przy niej wielką tabliczkę "Hepatica
> nobilis" to wlazłabym jej na ambit i poczułaby się w obowiązku jednak
> nie zmarnieć? ;-)

Tabliczka by została! :-)

Pozdrawiam, Basia.

105. Data: 2004-01-22 18:01:19

Temat: Re: kopytnik a właściwie przylaszczk +leszczynowieci:)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Świerk to hasło ogólne,

> Swoją drogą piekna kompozycja z przylaszczek i leszczynowca by była
> Czy ktoś tego karzczka posiada, albo widział gdzieś w sprzedaży? No i czy
> one w tym samym czasie by kwitły?

W tym samym mniej więcej czasie kwitną cebulice syberyjskie. Przylaszczki są
u mnie tak nędzne, że rzadko kojarzę, kiedy kwitną:-(

Zamiast leszczynowca, który może przemarzać, jest dość drogi i stosunkowo
niełatwo dostępny, można posadzić jagody kamczackie. Kwiaty są niemal
identyczne, termin kwitnienia zbliżony. A uprawa znacznie prostsza. W
dodatku Corylopsis teoretycznie wymaga kwaśnego podłoża.

Pozdrawiam, Basia.

106. Data: 2004-01-22 18:15:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> W tym samym mniej więcej czasie kwitną cebulice syberyjskie. Przylaszczki

> u mnie tak nędzne, że rzadko kojarzę, kiedy kwitną:-(

Ja też, ja też słabo kojażę :) Mam nadzieję, że w tym roku im się odmieni,
bo jakieś podłoże im spreparowałam i widzę, ze mają nawet ładne pączki,
wiosną sie okaże, czy dobrze myslę :)

> [...]
> identyczne, termin kwitnienia zbliżony. A uprawa znacznie prostsza. W
> dodatku Corylopsis teoretycznie wymaga kwaśnego podłoża.

A tego nie zauważyłam, jagoda kamaczcka u mnie rośnie, trzeba się przyjrzeć.
W tym roku miała po raz pierwszy kilka kwiatków i trzy owocki ale jakieś
niezachęcająco wyglądające, zasuszone, nie zjadłam ;(
Pozdrawiam,
Kaśka

107. Data: 2004-01-22 18:29:53

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:bup3bi$g27$2@nemesis.news.tpi.pl...

> W tym samym mniej więcej czasie kwitną cebulice
syberyjskie.

Dosadzałam w tym roku cebulice, bo mi się zamarzył taki
łan... Docztałam się, ze szybko się mnożą i poszłam na
żywioł:-)
Wcześniej sadziłam je w koszyczkach, teraz już nie...
I tak cały czas myślę, zeżre je coś czy nie?
Stanowią przysmak jakiegoś gryzonia, czy pozostaną
nietknięte?
Spędza mi to sen z oczu...

Pomijam grzybki, wirusy i inne stworki skłonne przedrzeć się
przez oczka w koszyczkach...

Pozdrawiam
Marta

108. Data: 2004-01-22 19:49:07

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2wu7kq8y0.fsf@sapijaszko.net...

> Eeee, polny to był tylko jeden :-)

W sprzedaży ?
W ofercie jest więcej.
Jak mi przetrwa ten jeden palmowy ,który zakupiłam , to wiosną kupuję
resztę.
Hm , wiosna już całkiem blisko :-)
Oszczędzanie czas zacząć !

Pozdrawiam skąpidrusowato
Teresa

109. Data: 2004-01-22 20:53:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> W sprzedaży ?
> W ofercie jest więcej.
> Jak mi przetrwa ten jeden palmowy ,który zakupiłam , to wiosną kupuję

Zasadniczo wczoraj oglądałam cudne obrazki klonów palmowych prowadzonych w
donicach. Na ganku jest jeszcze trochę miejsca...Jak myślicie, czy taką
donicę można byłoby po prostu zadołować w gruncie na zimę i okryć
świerczyną?

Ten 'Butterfly' stoi mi w oczach - a zdjęcie z brzózką 'Trosts Dwarf'
wykorzystywaną jako akcent na grządce z niskimi krzewinkami też było
inspirujące!

Pozdrawiam, Basia.

110. Data: 2004-01-22 23:59:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> [...]
> prowadzonych w donicach. Na ganku jest jeszcze trochę miejsca...Jak
> myślicie, czy taką donicę można byłoby po prostu zadołować w gruncie

Zależy od odmiany. Generalnie tak, ale te bardziej kurduplowate, co to
one właśnie do donic się nadają, to i wrażliwsze...

> Ten 'Butterfly' stoi mi w oczach

Coście się czepiły tego latającego masła? :-)
Jest tyle ładniejszych palmowych :-)

> - a zdjęcie z brzózką 'Trosts Dwarf' wykorzystywaną jako akcent na
> grządce z niskimi krzewinkami też było inspirujące!

Hmmm... W zasadzie, czemu nie?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mówiąc: Ma wado, się nie pleń!
Wyjechał pewien na step leń.

pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia
moje fotki
Jak to się nazywa po polsku?