Wroclaw

1. Data: 2002-11-20 16:49:01

Temat: Wroclaw
Od: "Marta_Wiosna" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedawna mieszkam we Wroclawiu i prosze powiedzcie gdzie tu sa jakies
fajne sklepy z takimi dla Nasz rzeczami? Czy sa tu jakies spotkania, chetnie
bym sie z kims spotkala i na zywca pogadala bo poczatki moje srogie a
doswiadczenie ubogie.))
Pozdrawiam serdecznie
Marta i ta mala sunia
co ma na imie Funia:))
GG: 1 888 263
Tlen: blekitna_wiosna

1. Data: 2002-11-21 10:03:58

Temat: Re: Wroclaw
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Marta_Wiosna" <b...@t...pl> :

> [...]
> spotkania, chetnie bym sie z kims spotkala i na zywca pogadala bo
> poczatki moje srogie a doswiadczenie ubogie.))

Moim zdaniem fajnych sklepow to tutaj nie ma, albo ja na zaden taki nie
trafilam :) Sa mniej natomiast mniej fajne - pasmanteria na ul. Kolejowej,
na ul.Podwale, na ul.Sw. Mikolaja, pasmenterie w Hali Targowej, malutka
pasmanteria jest w bocznej uliczce od Zaporoskiej, nie pamietam juz nazwy
ulicy, jakas jest w okolicach Jednosci Narodowej, na ul. Ruskiej jest
sklep z wloczkami, na Kollataja (czy tez Skargi) sklep Kanwa z polska
kanwa na metry, male stoiska pasmanteryjne sa w duzych domach handlowych w
centrum typu 'Podwale', 'Kameleon' itp. Tyle ja znam, a przynajmniej tyle
mi przychodzi do glowy w tej chwili :)

Prawde powiedziawszy nic z tego jakos specjalnie mi nie odpowiada, po tym
jak widzialam w Lodzi a ostatnio w Cz-wie (i co widze w katalogu Hobby
Studio) jak moze wygladac pasmanteria :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-21 10:33:40

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam, nas tutaj sporo z Wrocławia. Mogę podać co jest w
okolicach Psiego Pola i ul. Jedności Narodowej i takie bardziej znane sklepy
w mieście. Czasy się zmieniły i powstaje teraz dużo małych sklepików a
świetnie zaopatrzonych. Nie mam czasu zwiedzać miasta ale czase dziewczyny
podaja fajne adresy. Zlokalizuj bliżej miejsce zamieszkania bo możesz się
najeździć po mieście a okaże się, że sklep masz koło siebie.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-11-21 12:42:18

Od: "Marta_Wiosna" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam na Gadowie, niedaleko Astry.. na bazarku sa chyba ze dwa i w Astrze
jeden, ale ubogieeee. Mieszkalam wczesniej w Lubinie (prosze nie mylic z
Lublinem) a tam jest sklep SOWA welny pod sufit, wzrory, ramki, tamborki,
materialy i prawie co dusza zapragnie.. troche wiec jestem rozczarowana
tutejszymi sklepami..

1. Data: 2002-11-21 13:55:52

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@w...pl> :

> [...]
> okolicach Psiego Pola i ul. Jedności Narodowej i takie bardziej znane
> sklepy w mieście. Czasy się zmieniły i powstaje teraz dużo małych

Ja takich nie znam we Wrocławiu :) Proszę o adres dobrze zaopatrzonej
pasmanterii, pojadę do niej nawet na drugi koniec Wrocławia.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-21 15:40:06

Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy we Wroclawiu!

Niestety we Wroclawiu brak jest dobrych pasmanterii, gdzie byloby wszystko.
Ja kupuje na ul.Kolejowej(kanwy, mulina), a w hali targowej bedziesz miala
troche wloczek.
Chociaz nie ma pasmanterii jak w Lubinie to i tak Wroclaw jest
najpiekniejszym miastem w Polsce(przynajmniej dla Wroclawian)!
Pozdrowienia

1. Data: 2002-11-21 16:15:39

Od: "Marta_Wiosna" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaz nie ma pasmanterii jak w Lubinie to i tak Wroclaw jest
> najpiekniejszym miastem w Polsce(przynajmniej dla Wroclawian)!
> Pozdrowienia
Calkowice sie z Toba zgadzam :) to miasto jest naprawde piekne, dowiedzialam
sie o tym jeszcze w szkole sredniej gdzie namowilam polowe klasy ma wagary
do Wroclawia. Probowalam sie tu przeniesc od dawna i dopiero milosc sprawila
ze sie dowazylam. Moja milosc jest z Lodzi, ale postanowilismym (znaczy JA)
ze tu we Wroclawiu zapuscimy korzonki.

1. Data: 2002-11-21 21:29:35

Temat: Odp: Wroclaw
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lublinem) a tam jest sklep SOWA welny pod sufit, wzrory, ramki, tamborki,
> materialy i prawie co dusza zapragnie.. troche wiec jestem rozczarowana

Hehehe,witaj Marto!
Ja nazywam sie Agnieszka,mieszkam w Legnicy,studiuje we Wrocku,a
zaopatrujesie tez najczęściej w Sowie.
W xxx wciagnęła mnie macia z Krzeczyna,ona pokazała mi tez ten sklepik z
fajnymi sprzedawcami(jej mąż tam nie chodzi,bo sie o swoja męskośc
boi,hehehe),może nie ma tam wszystkiego,ale dośc duzo!!!I niedrogo...
Miłego robótkowania z nasza grupka!
agra

1. Data: 2002-11-22 07:07:03

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Wroclaw jest
> najpiekniejszym miastem w Polsce(przynajmniej dla Wroclawian)!

O tak! I to nie tylko dla Wroclawian! Ja zawsza marzylam, zeby mieszkac we
Wroclawiu i kiedys te marzenia zrealizuje :)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-22 08:54:20

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Chociaz nie ma pasmanterii jak w Lubinie to i tak Wroclaw jest
> najpiekniejszym miastem w Polsce(przynajmniej dla Wroclawian)!
> Pozdrowienia

Howgh!!!

sekutnica, ktora pierwszy raz byla we Wroclawiu na poczatku m-ca

Burda
PC Stitch Viewer
Sweterki na drutach...
Biesiek-zgłos sie!