[Wroclaw] Laryngolog

1. Data: 2004-05-10 13:05:45

Temat: [Wroclaw] Laryngolog
Od: "Kruszyzna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z gory przepraszam, jesli pytanie sie juz pojawilo wczesniej, w takim razie,
odeslijcie mnie, dobre ludzie, do archiwum i powiedzcie przy okazji, gdzie
je znajde.
Bardzo mi zalezy na znalezieniu we Wroclawiu dobrego laryngologa. Moze
przyjmowac gdziekolwiek, o jakichkolwiek godzinach, prywatnie czy
nieprywatnie, wszystko jedno - byle poswiecil mi uwage i kompetentnie cos
doradzil. Sprawa jest dosc pilna.
W razie, gdyby mnie ktos odsylal na regionalne, to juz tam bylam :)
Z gory dziekuje.

Krusz.

2. Data: 2004-05-10 23:34:50

Temat: Re: [Wroclaw] Laryngolog
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo mi zalezy na znalezieniu we Wroclawiu dobrego laryngologa.

Dr Ewa Gul - szpital Euromedicare ul Pilczycka lub szpital przy Pl 1 Maja

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2004-05-11 08:38:06

Od: "Kruszyzna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

robkor <r...@k...net.pl> napisał(a):

> Dr Ewa Gul - szpital Euromedicare ul Pilczycka lub szpital przy Pl 1 Maja

Wielkie Ci dzieki, dobry czlowieku :)

Krusz.

biegunka a antykoncepcja hormonalna
scyntygrafia
[Gliwice,Zabrze] Szukam dobrego psychiatry
Problem + Krwawienie miesiaczkowe
reka