Wrogi rodzinie totalitaryzm

1. Data: 2013-09-26 20:48:48

Temat: Wrogi rodzinie totalitaryzm
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://3.bp.blogspot.com/-wtg76a_AmpA/UkRA9KDDnWI/AA
AAAAAAAJs/sbW1UIWCGZw/s320/deformacje+p%C5%82odu.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-KvzwrZR1H1U/UkRBIdN-NhI/AA
AAAAAAAJ0/sT-G06mb80w/s320/duplikacja-twarzowoczaszk
owa-.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-GA40h6GLEPc/UkRB4mWeurI/AA
AAAAAAAKA/0MTsfOm4pzY/s320/zdeformowane.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-HRqTBoh-1VU/UkRCBoD3NZI/AA
AAAAAAAKI/bxCxhQv2sJ0/s320/bezm%C3%B3zgowie.jpg

Jak co roku jesteśmy skazani walkę o prawo do aborcji w przypadku nieodwracalnego
uszkodzenia płodu. Tym razem środowisko pro-life zebrało 400 podpisów pod projektem
ustawy o usunięciu przesłanki aborcyjnej mówiącej o nieodwracalnym uszkodzeniu płodu.
Pomysłodawcy argumentują swój projekt tym, że zabijane są najczęściej dzieci z
zespołem Downa. Wsłuchując się w głosy obu stron, zauważyłam, że pojawia się w nich
wiele nieścisłości. Chorób genetycznych jest mnóstwo i nie jest to tylko zespół
Downa. Są o wiele poważniejsze wady, skutkujące szybką śmiercią dziecka lub
niedającymi opisać się męczarniami. Przyjęcie ustawy oznaczałoby, że kobiety byłyby
zmuszone rodzić dzieci, których życie zakończy się po kilku godzinach, nieraz
narażając siebie na niebezpieczeństwo. Warto przypomnieć, że nie urodzenie dziecka ,
które umiera po kilku godzinach lub dniach to niesłychanie trudne przeżycie - dziecka
nie ma, a kobieta musi przejść połóg, znosić widok lejącego się z piersi mleka, które
nie będzie wykorzystane. W Polsce niewiele jest banków mleka kobiecego, do którego
można by oddać mleko i w ten sposób pomóc innym dzieciom. Taka placówka funkcjonuje w
Rudzie Śląskiej. Źródłem traumy jest oglądanie dziecka umierającego w męczarniach.

:-"
Okazało się, że dziecko ma wielowadzie. Testy genetyczne, amniopunkcja i wynik -
zespół Patau, nierozwinięty dostatecznie mózg, dwie wady serca, brak lewej kończyny
dolnej, rozszczep podniebienia, przepuklina oponowa i wielotorbielowatość nerek z
nieprawidłowo wykształconym pęcherzem. Szanse przeżycia praktycznie zerowe - dziecko
umrze w brzuchu lub nie przeżyje porodu. Jego serce biło, ale w każdej chwili mogło
przestać. Otrzymałam wskazania do natychmiastowego zakończenia ciąży. Pojechałam do
największej kliniki i co usłyszałam? Odmowę! W moim mieście są jeszcze dwa szpitale
położnicze w których spotkało mnie to samo. Pozostało mi czekać na śmierć dziecka
albo rozpoczęcie porodu. Od otrzymania wyniku minęły 2 tygodnie, a serce dziecka
nadal biło. Wreszcie zaczął się poród. W szpitalu potraktowali mnie jak trędowatą.
Urodziłam po 6 godzinach. I co widziałam? Jak dziecko umiera. Przeżyło poród, ale
zaraz zaczęło się dusić. Spojrzałam. Wiem, że nigdy nie zapomnę tego widoku. Nie chcę
tego opisywać... Dziecko żyło 10 godzin w potwornych męczarniach. I powiem teraz z
pełną odpowiedzialnością, że cieszę się, że tak szybko umarło. A mogło być inaczej,
gdyby lekarze nie odmówili wykonania zabiegu. W moje urodziny minęło 8 lat od
śmierci córki. I cały czas mam przed oczami widok dziecka z tak licznymi wadami. Nie,
wtedy dziecko nie jest piękne. Brzydota wręcz poraża... Po porodzie okazało się, że
córka nie miała również oka, ucho było niewykształcone, brakowało przedniej części
czaszki. Wstrętny widok, choć nie powinnam tak mówić. To straszne, co przeżywa
kobieta, która wie, ze urodzi martwe lub ciężko chore dziecko. Za odmowę lekarzy
zapłaciłam rokiem terapii u psychiatry. Nie da się tak po prostu patrzeć jak umiera
dziecko. Wiem też, jak to jest mieć chore dzieci, może nie tak poważnie, ale jednak."

2. Data: 2013-09-26 20:54:55

Temat: Re: Wrogi rodzinie totalitaryzm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Sep 2013 11:48:48 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> dziecka nie ma, a kobieta musi przejść połóg, znosić widok lejącego się z piersi
mleka, które nie będzie wykorzystane. W Polsce niewiele jest banków mleka kobiecego,

Durniu, cytujesz a nie wiesz, że laktację się hamuje lekami, cipku. A
połóg... a czymże on jest takim strasznym w porównaniu z cierpieniem
mordowanego dziecka? Połóg jest fizjologiczną sytuacją dla kobiety, ale
bycie krojonym na części już niekoniecznie fizjologiczne jest :->

3. Data: 2013-09-26 21:03:35

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego z Chironem tak nienawidzisz polskich rodzin, te dzieci umierają w potworych
męczarniach.
Te co uszkodzone przeżyją, dałaś kiedyś z chironem na ciągłe leczenie , byłaś non
stop, jak rodziny przy tym dziecku walczą i poświęcają całe swoje siły, materialne,
psychiczne, przy potwornie cierpiącym dziecku?
Po to mają rodziny przechodzić przez piekło aby krowy ze wsi wyły- ty zobacz jaki
Down? Jak to niedawno popisywałaś się na grupach?

4. Data: 2013-09-26 21:16:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Sep 2013 12:03:35 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> [...]
> Po to mają rodziny przechodzić przez piekło aby krowy ze wsi wyły- ty zobacz jaki
Down? Jak to niedawno popisywałaś się na grupach?

Czyli jak stracisz nogę albo złamiesz kręgosłup lub dostaniesz pomieszania
zmysłów, to cię należy dobić, ponieważ nikt nie powinien łożyć na twoje
leczenie i utrzymanie.

5. Data: 2013-09-26 21:20:51

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A rozumiem dziecko bez połowy mózgu, bez połowy twarzy to tylko złamana kończyna.
Rozumiem że wiejskie krowy z SS jak otwierano komory z zagazowanymi ludzmi , mówiły
podobnie -tylko się poprzewracali. Jak długo jeszcze będziesz tu gestapówo
prześladowała polaków?

6. Data: 2013-09-26 21:31:58

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co powinni zrobić polacy?
Wyłapać takie katolickie krowy i wyłyżeczkować im części mózgu, czyli to samo co wy
robicie polskim rodziną.

http://izakrzyczkowska.blogspot.com/2013/09/wrogi-ro
dzinie-nowy-totalitaryzm.html?m=1

7. Data: 2013-09-26 21:50:05

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto zauważyć, że twórcy poprawki w uzasadnieniu twierdzą, że owa poprawka nie
spowoduje kosztów dla budżetu państwa. I to twierdzenie mówi wszystko o intencjach
wnioskodawców - chodzi wyłącznie o wymuszenie narodzin ciężko uszkodzonych płodów, a
ich utrzymaniem mają martwić się rodzice. Zauważmy, że obrońcy życia nie rozmawiają o
wyższych zasiłkach, o systemie rehabilitacji, o kwestii darmowego leczenia, czy o
pomocy w opiece nad dziećmi. Dopiero uwaga feministek, że w Polsce nie ma warunków do
utrzymania dziecka, że pomoc państwa jest śmieszna, dwóch redaktorów Frondy
stwierdziło, że trzeba rozmawiać o pomocy dla rodzin wychowujących dzieci z chorobami
genetycznymi. Wnioskodawcy ograniczają się do paraliżowania pracy szpitali, w których
została przeprowadzona aborcja,do prześladowania lekarzy i pisania głupkowatych ustaw
naruszających godność rodzin. Żaden członek ich komitetu nie zaproponował politykom
rozmów o wsparciu dla rodzin. Z resztą przyznają, że chodzi im wyłącznie o to,aby
zmusić kobiety do rodzenia. Obrońcy życia stosują językową i obrazową manipulację -
mówią o zabijaniu dzieci z zespołem Downa, ubolewają, że coraz mniej jest takich
osób. Nie podejmują działań, które promowałyby wiedzę o tej chorobie, nie wspierają
rodziców - nie wydali ani jednej broszurki, która wyjaśniałaby rodzicom chorobę,
pokazywała co mogą osiągnąć chore dzieci. Napisanie broszurki wymagałoby pracy,
szukania informacji, czasu, nie dawałoby stałej obecności w mediach. Krzyczeć i
obrażać jest najłatwiej

.

Jakoś przedstawiciele kościoła i szefowie owych organizacji nie zaadoptowali dzieci.
Skoro tak fajnie mieć ciężko chore dziecko, to może trzeba by zostawić takie dziecko
tak na miesiąc pod opieką obrońców życia. Szybko zmienią zdanie.

Nie ulega wątpliwości, że wady, które można leczyć należy leczyć i wtedy nie powinno
proponować się aborcji. Problem w tym, że obrońcy życia sprzeciwiają się również
badaniom prenatalnym, gdyż uważają, że rodzice mają przyjąć dziecko takim jakie jest,
a badania to wstęp do aborcji. I tutaj mamy kolejną sprzeczność - obrońcy życia chcą
chronić dzieci, ale jednocześnie uważają, że powinno utrudnić się diagnostykę wad
prenatalnych, a więc i leczenie. Ostatnio wsławili się protestem przed budynkiem, w
którym odbywała się konferencja na temat diagnostyki wad płodu. Przyczyną protestu
było nie tylko przekonanie, że badania to wstęp do aborcji, ale wystąpienie prof.
Wielgosia z referatem o wczesnym wykrywaniu wad płodu - człowieka, którego pro-life
prześladuje od ponad roku.

Uważają, że edukują społeczeństwo. Edukacją są wystawy porozrywanych płodów.
Rzeczywiście wyjaśniają, jak funkcjonuje dziecko z zespołem Downa.

8. Data: 2013-09-26 22:10:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-26 20:48, Adrenalinka pisze:
> [...]
AAAAAAAKA/0MTsfOm4pzY/s320/zdeformowane.jpg

> http://3.bp.blogspot.com/-HRqTBoh-1VU/UkRCBoD3NZI/AA
AAAAAAAKI/bxCxhQv2sJ0/s320/bezm%C3%B3zgowie.jpg

http://www.konektia.pl/artykuly/423-syndromy-syreny
https://www.google.com/search?hl=pl&q=p%C5%82%C3%B3d
%20syrena&rlz=1I7ADFA_plPL474&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch
&source=og&sa=N&tab=wi&ei=QZNEUp-WMtKshQeM-4GICQ#hl=
pl&q=syndrom+syreny&tbm=isch&um=1

9. Data: 2013-09-26 22:19:57

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha

[...]

Zwróć uwagę że już gwałcenie dzieci to tym z watykanu za mało, teraz jeszcze gdy
dziecko może być chore nie wolno go leczyć, czyli masz być kaleką za wszelką cene.
Zastanawiam się czy nie powinna przejść ta ustawa, bo widzę jak ludzie regują, wydaje
mi się że dni katoli w polsce w końcu były by policzone.

10. Data: 2013-09-26 22:39:15

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha
Bo katolstwo to 15 % zdenenerowanej, rozfantyzowanej wiochy, podpuszczanej przez inne
państwo i to tak wyje i marteruje społeczeństwo z nienawiści, gówno jest widoczne
najbardziej, cierpiące na urojenia stadne, bo jak nie ma stada to sobie uroi stado,
byle by mieć świadomość stadną. I teraz politycy skupiają się na tej mniejszości, bo
tym tałatajstwem najłatwiej manipulować w grze o głosy i w konsekwencji mamy taki
PZPR przekonany o swojej zbawiennej roli terroru religijnego, którego większość nie
może znieść ani wytrzymać. Zaostrzając terror doprowadzą do buntu tą większość.

Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.
Analny gwałt mentalny
a propos smiechu z globa