Wrogom dedykuję :-)

11. Data: 2009-04-23 13:59:44

Temat: Re: Wrogom dedykuję :-)
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 15:52, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> > wszelakie iksprzeczności ;)))
>
> Bo i coż nas to w sumie obchodzi.....

Przecież wcale na nie nie reagujemy, nie gorszymy się, nie jesteśmy
zobowiązani do ustosunkowywania się...

12. Data: 2009-04-23 14:05:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 15:24, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> (...)
> Qra, tuż po P...

.....u?

13. Data: 2009-04-23 16:17:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 16:05, i...@g...pl wrote:

> .....u?

Pierzeniu, oczszywwwiśśśćieee, a co tam kto sobie...
;-PPP

14. Data: 2009-04-23 16:47:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
> Kto bez żadnego przymusu bierze do siebie moją sygnaturkę, w
> odpowiedzi żądając obiecanej miłości, znaczy że sam siebie już
> wcześniej, bez żadnego mojego udziału, wpisał na listę moich wrogów w
> nim samym funkcjonującą, i to na pierwszej i jedynej, honorowej
> pozycji.
> Ja listy swoich wrogów nie tworzę - tworzą ją oni sami, w sobie
> samych :-)
> I na tym właśnie polega przewrotność i mądrość tej sygnaturki :-)
>
> Pozdrawiam wszystkich wrogów.
>
> --
> "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału"
> [...]

Ależ Ikseleczka,ty nie masz wrogów tylko wyśmiewaczy;-)

15. Data: 2009-04-23 16:49:26

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com>
.googlegroups.com

[...]
> Ależ Ikseleczka,ty nie masz wrogów tylko wyśmiewaczy;-)

Dziękuję Ci globie za trzeźwe spojrzenie :D

Saulo

16. Data: 2009-04-23 16:53:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

-...@x...googlegroups.com

> [...]
>
> Dziękuję Ci globie za trzeźwe spojrzenie :D
>
> Saulo

On wie, bo on ma wrogów - wolę zatem wyśmiewaczy; póki co nie muszę
się nimi przejmować ani z ich powodu wyprowadzać, jak on...

17. Data: 2009-04-23 17:11:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
-...@x...googlegroups.com

> On wie, bo on ma wrogów - wolę zatem wyśmiewaczy; póki co nie muszę
> się nimi przejmować ani z ich powodu wyprowadzać, jak on...

Och naprawdę nie wiesz co tracisz,bo taki prawdziwy wróg,to jednak
wartości człowiekowi dodaje,gdyż nienawiść może być nieświadomym
pokazaniem pozycji klęczącej przed tobą ,taki wróg to prawdziwy skarb-
dopóki nie przyjdzie mu ochota ciebie zamordować;-)

18. Data: 2009-04-23 17:43:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 19:11, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> pokazaniem pozycji klęczącej przed tobą ,taki wróg to prawdziwy skarb-
> dopóki nie przyjdzie mu ochota ciebie zamordować;-)

Wolę jednak wyśmiewaczy - ich zazdrość maskowana śmiechem to najtańszy
(dla nich) wyraz uznania. Zamordować kogoś można nawet nie będąc jego
wrogiem - wystarczy się dobrze naćpać...

19. Data: 2009-04-23 18:07:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

----------------------->
> Wolę jednak wyśmiewaczy - ich zazdrość maskowana
śmiechem to najtańszy
> (dla nich) wyraz uznania. Zamordować kogoś można nawet nie będąc jego
-------------
- wyśmiewanie to najczęściej oznaka nie nienawiści ,tylko bezradności
i możliwienia poradzenia sobię z głupotą przeciwnika.
--------------
> wrogiem - wystarczy się dobrze naćpać...
-------------
Najwięcej zbrodni jest po alkocholu,a nie po narkotykach,a po
alkocholu puszczają chamulce do tego co skrywane.

20. Data: 2009-04-23 18:10:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Dobre. Jesteś pełna miłości po Łagiewnikach.
Możesz na nowo grzeszyć myślą, mową i uczynkiem - zwłaszcza pisanym.

Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...
Michałowi