Wrzody

1. Data: 2005-09-08 10:21:52

Temat: Wrzody
Od: "Tomasz" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od jakiegos czasu mam klucie w brzuchu po lewej stronie ponizej pepka.
Nie ma zasad gdzi i kiedy zaboli.

Mam pytanie jak rozpoznac czy to moga byc wrzody.

Pozdrawiam Tomasz

2. Data: 2005-09-09 14:11:00

Temat: Re: Wrzody
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli pytasz o wrzody żołądka, to raczej odpada, bo żołądek nie jest
położony poniżej pępka.

P.

3. Data: 2005-09-09 15:46:49

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.05, około 12:21, Tomasz bulgocze

> Od jakiegos czasu mam klucie w brzuchu po lewej stronie ponizej pepka.
> Nie ma zasad gdzi i kiedy zaboli.
> Mam pytanie jak rozpoznac czy to moga byc wrzody.

Już sam rozpoznałeś z wywiadu, że to nie wrzody (żołądka i dwunastnicy).
Ale zawsze możesz się wybrać do lekarza w przychodni i dowiedzieć co to :)

--
ika - umop apisdn

ból zęba...
puchlina głodowa
tłumaczenia ang. związane z układem krążęnia i miażdżycą
polpasiec
Drętwienie mięśni uda