Wrzucam na serwerek

1. Data: 2002-06-03 19:22:31

Temat: Wrzucam na serwerek
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam wrzucić na serwerek kilka wzorów. Zaczęłam od długich ściegów, ale
mam problemy z łączeniem. Może uda mi się później.
Moniko, na razie nie kasuj pliku.
Powtórzę za jakiś czas.
Ela0626

1. Data: 2002-06-03 21:00:58

Temat: Re: Wrzucam na serwerek
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuciłam
1.ściegi długie, ale jeden plik nie dał się przerzucić, więc poprosiłam
Monikę, może Monika coś poradzi.
2.czytającą,
3.firankę szydełkową (dużą), ktoś kiedyś prosił.
4. frywolitki - wzór serwetki
5. Plaża w Sainte Andresse_Monet
Resztę postaram się innym razem. Na razie mój modem nie wytrzymuje tempa.
Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-04 14:25:41

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 5. Plaża w Sainte Andresse_Monet
> Resztę postaram się innym razem. Na razie mój modem nie wytrzymuje tempa.

W katalogu 2002-06-04 dorzucam zielony łan pszenicy.
Ela0626

1. Data: 2002-06-04 18:31:03

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W katalogu 2002-06-04 dorzucam zielony łan pszenicy.
> Ela0626

I jeszcze słoneczniki1
Ela0626

1. Data: 2002-06-04 21:07:28

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elu dziękuję za czytającą i za van gogha. Jestem niezmiernie wdzięczna:))) i
zadowolona :)))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-05 16:59:48

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W katalogu 2002-06-04 dorzucam zielony łan pszenicy.
> Ela0626

ja tez strasznie dziekuje za lan przenicy z cyprysem
pozdrawiam serdecznie
Olcia

1. Data: 2002-06-06 07:18:53

Temat: Odp: Wrzucam na serwerek
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi, że jesteś choc troszkę zadowolona.
Miłego wyszywania.
Ela0626
(Warszawa)
Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adlfvu$km6$...@n...gazeta.pl...

1. Data: 2002-06-07 10:29:34

Temat: Wrzucilam na serwer
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przepraszam, ze tak dlugo nie pisalam i wogole nie udzielalam sie nagrupie,
ale nie mialam za bardzo glowy do robotek. Teraz nadrabiam wszystkie
zaleglosci :)
Wrzucilam co nastepuje:
- Cross_Stitch_Bazar_Susanna - kalendarz od Bebetki, na razie same kartki,
wzory zeskanuje jak tylko Bebetka mi je podrzuci :)
- obrazki_dla_dzieci - qpilam jak w wawie bylam
- obrus_w_zolte_kwiaty - tez zaqpilam w wawie

Mam nadzieje, ze spodowaja wam sie wzory i bedziecie z nich korzystac :)))

Valentine

1. Data: 2002-06-07 11:51:52

Temat: Re: Wrzucilam na serwer
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Orzeszak <s...@a...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:adq202$300$...@n...tpi.pl...
> [...]
> - Cross_Stitch_Bazar_Susanna - kalendarz od Bebetki, na razie same kartki,
> wzory zeskanuje jak tylko Bebetka mi je podrzuci :)

Rewelacja 8-0
Niecierpliwie czekam na schematy :))

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-06-07 12:06:45

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo piękne te motywy, jestem zachwycona. Dzięki serdeczne.

Milena

jeszcze jedno bikini
POMOCY!!!!!
Zimna woda...