Wścieklizna - uleczalna czy nie

1. Data: 2010-10-07 10:46:59

Temat: Wścieklizna - uleczalna czy nie
Od: friedrich <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy wścieklizna u człowieka po wystąpieniu u niego objawów jest jeszcze
choć w części wypadków uleczalna czy też jest nadal w 100% śmiertelna?
Pytanie bierze się stąd iż o uleczalności wścieklizny usłyszałem u
lekarza natomiast po sprawdzeniu w googlach wszystkie dostępne
informacje mówią o śmiertelności tej choroby.

2. Data: 2010-10-07 16:05:05

Temat: Re: Wścieklizna - uleczalna czy nie
Od: nerwosolek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Oct 2010 12:46:59 +0200, friedrich wrote:

> [...]
> lekarza natomiast po sprawdzeniu w googlach wszystkie dostępne
> informacje mówią o śmiertelności tej choroby.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Protok%C3%B3%C5%82_Milw
aukee

--
nerwosolek

3. Data: 2010-10-08 21:42:21

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

friedrich <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Czy wĹ&#65533;cieklizna u czĹ&#65533;owieka po wystÄ&#65533;pieniu u niego objawĂłw
jest jeszcze
> choÄ&#65533; w czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ci wypadkĂłw uleczalna czy teĹź jest nadal w
100% Ĺ&#65533;miertelna?
> Pytanie bierze siÄ&#65533; stÄ&#65533;d iĹź o uleczalnoĹ&#65533;ci
wĹ&#65533;cieklizny usĹ&#65533;yszaĹ&#65533;em u
> lekarza natomiast po sprawdzeniu w googlach wszystkie dostÄ&#65533;pne
> informacje mĂłwiÄ&#65533; o Ĺ&#65533;miertelnoĹ&#65533;ci tej choroby.

http://portalwiedzy.onet.pl/,17280,1407774,czasopism
a.html

4. Data: 2010-10-17 23:34:11

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lekarza natomiast po sprawdzeniu w googlach wszystkie dostępne
> informacje mówią o śmiertelności tej choroby.

Tylko u ludzi. Psy przeżywają w kilkudziesięciu procentach przypadków,
podobnie inne zwierzęta na których wykonywano badania.

Trochę moich przemyśleń jest tutaj:

http://vegie.pl/topics218/3530.htm

5. Data: 2010-10-18 17:59:11

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Tylko u ludzi. Psy przeżywają w kilkudziesięciu procentach przypadków,
> podobnie inne zwierzęta na których wykonywano badania.

Tomek nam sie odezwał Hura
a na poważnie pierwszy raz o tym słyszę i nie zgadzam się z tobą

6. Data: 2010-10-24 18:18:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, a coś ty tak długo wakacjował?

7. Data: 2010-10-24 19:29:37

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Właśnie, a coś ty tak długo wakacjował?

nie widziałem specjalnie sensu pisania czy czytania pl.sci.medycyna. Dalej nie
bardzo widzę, ale jak już wpadłem z pytaniem o AIDS to machnę parę rzeczy
dodatkowo.

A co do tematu wścieklizny i witaminy C - czy wiecie, że...

.. opublikowano swego czasu wyniki leczenie polio za pomocą dożylnej witaminy
C, wysokich dawek? To było dziesiąt lat temu, w czasach gdy ten wirus był
prawdziwym mordercą, jeden z lekarzy podawał witaminkę dzieciom z silną
postacią choroby, taką która zazwyczaj kończy się trwałym kalectwem albo
śmiercią. Grupa niewielka, 60 dzieciaków raptem, ale zamiast 60 ludzi na
wózkach inwalidzkich bądź w ogóle martwych, po podaniu witaminy C było 60
cał&#7729;owicie zdrowych ludzi, bez żadnych powikłań. Podanie zwykłej witaminy C w
gigadawkch zamieniało morderczego wirusa w coś lżejszego od przeziębienia.
Podobnie jest z HCV, podanie dożylnej witaminy C w ostrej postaci choroby (nie
przewlekłej tylko tej ostrej) w ciągu 48 godzin całkowicie eliminuje objawy,
zbijając wiremię i próby wątrobowe do granic normy.

Oczywiście wyniki zignorowano, witamina C jest zbyt tania, aby ją stosować. Co
by było, jakby wyszło, że można nią leczyć inne choroby wirusowe, no masakra
po prostu. Kasa przestałaby płynać, szok.

8. Data: 2010-10-24 19:41:53

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.. ale jak już wpadłem z pytaniem o AIDS to machnę parę rzeczy
> dodatkowo.
Wiesz, wolałam , mimo swojej mięsożerności jak namawiałeś na wegetarianizm.
:)

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

9. Data: 2010-10-24 20:08:02

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, wolałam , mimo swojej mięsożerności jak namawiałeś na
> wegetarianizm.
> :)
Nawet wiem dlaczego.
Jak będzie więcej wegetarian, to dla mnie więcej zostanie.

10. Data: 2010-10-26 13:04:40

Od: Lech Trzeciak <l...@z...peel> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 21:29, tomek wilicki pisze:

> nie widziałem specjalnie sensu pisania czy czytania pl.sci.medycyna. Dalej nie
> bardzo widzę,

To tak jak ja ;-) Sci jest tu w nazwie, a w treści to raczej wyjątkowo.

> A co do tematu wścieklizny i witaminy C - czy wiecie, że...

Wiemy, że w medycynie zawsze istnieli maniacy twierdzący, że znaleźli
lek na... i on zawsze wszystkim pomaga.

Byłoby pięknie, gdyby każdą chorobę bakteryjną można było wyleczyć
witaminą D, każdą wirusową - witaminą C, a każdego raka - witaminą A lub
jakąś jej pokrewną substancją. Ale tak nie jest. Człowiek, który w 1975
roku opisał "niszczący" wpływ witaminy C na wirusa wścieklizny in vitro,
obecnie postuluje jedynie dodawanie go do szczepień (a nie zamiast
szczepień) po ekspozycji, opracowano też metodę inaktywacji wirusa do
celów produkcji szczepionki. Nie od dziś wiadomo, że całe lata świetlne
dzielą skutek w probówce od rzeczywistej skuteczności w żywym
organizmie. Badacze leków (zwłaszcza onkologicznych) przekonują się o
tym aż nazbyt często.

Leszek

brak apetytu, nudności, podwyższone ciśnienie, objawy stresu...
PET-CT
Okulary ajurwedyjskie...
Dlaczego nie produkuje się Veramidu
reklama ubezpieczenia zdrowotnego Aviva