Wspolzycie po "cesarce"

11. Data: 2006-04-12 15:04:00

Temat: Re: Wspolzycie po "cesarce"
Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e1iefk$rj7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a dlaczego wy faceci nie dacie odpocząć kobietom.

Bo sie baby napraszają:-))

--
Pozdr

12. Data: 2006-04-12 15:21:13

Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego wy faceci nie dacie odpocząć kobietom.

osobiscie nie mam zony wybranka twierdzi ze mnie nie kocha mam problemy
szumi mi w uszach, mam niesmak w ustach i jestem nieszczesliwy

CK

13. Data: 2006-04-12 15:23:35

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Apr 2006 13:21:52 +0200, twiza napisał(a):

> (...) Nie rozumiem dlaczego kobiety tak panikują. Miałam trzy porody
> i tego prawie nie czulam. (...)

Dawno nie czytałem takich bzdur... Tzn. fakt, może i Ty nic nie czułaś, ale
nie neguj tego, że poród boli. Zastanów się dlaczego nic nie czułaś? Może
dostałaś znieczulenie? A może to wynika z Twojej budowy?

--
best regards,
scream (at)w.pl

14. Data: 2006-04-12 15:24:50

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał(a):
> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> porodzie
> cietych,
> zajsc w
> aby
> jakichkolwiek

> Bo sie baby napraszają:-))
>
> --
> Pozdr

chyba nie wszyskie

15. Data: 2006-04-12 15:40:56

Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba nie wszyskie

mnie seks denerwuje

CK

16. Data: 2006-04-12 15:43:07

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba nie wszyskie

No Ty np. Odpoczywasz i skoro nie lubisz to zycze Ci odpoczynku cale zycie
:-)

17. Data: 2006-04-12 15:52:01

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Apr 2006 17:21:13 +0200, Charles Kinbote napisał(a):

> osobiscie nie mam zony wybranka twierdzi ze mnie nie kocha mam problemy
> szumi mi w uszach, mam niesmak w ustach i jestem nieszczesliwy

Mnie jak denerwował bolący ząb, to go wyrwałem... :DD

--
best regards,
scream (at)w.pl

18. Data: 2006-04-12 16:20:29

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisała ...

> to było dawno, wtedy nie było.

Według tego, co napisałaś na innej grupie - tydzień temu.
Nie karmić trolla !

Mała Mi

19. Data: 2006-04-12 18:41:31

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> chyba nie wszyskie

Zgoda, -tylko prawdziwe:-))

--
Pozdr

20. Data: 2006-04-12 19:00:36

Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> a dlaczego wy faceci nie dacie odpocząć kobietom.

A kto Ci powiedzial, ze to mi na tym zalezy? W zwiazku dwojga ludzi, w
partnerstwie, malzenstwie sa to pragnienia wzajemne, prawda?

Moje pytanie bylo neutralne, wiec bardzo prosze o odpowiedzi 'na temat'.

Pozdrawiam,
zf

Pieczenie
PALENIE - POMOCY!!!
książka o DNA
obłożony jezyk
Czy osoba niewidoma na jedno oko może mieć Prawo Jazdy