Wszystkim czubom,

1. Data: 2018-12-24 21:22:23

Temat: Wszystkim czubom,
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

oraz, ich opiekunom, na pl.sci.psychologia, życzę Wesołych Świąt!

mały prezent, pod choinke:
https://wiedzaspoleczna.pl/quiz/

2. Data: 2018-12-25 00:36:59

Temat: Re: Wszystkim czubom,
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.12.18 um 21:22 schrieb Ilona:
> oraz, ich opiekunom, na pl.sci.psychologia, życzę Wesołych Świąt!
>
> mały prezent, pod choinke:
> https://wiedzaspoleczna.pl/quiz/

Dobry sposob na zabijanie czasu i zamulanie umyslu. Ale to moze wlasciwa
grupa na takie tresci.
Ciekawa persona pojawia sie na tej stronie i linkach, a mianowicie
niejaki Krzysztof Karoń.
A oto krotka charakterystyka tego pana:

>Ujawnienie w filmie Wojciecha Smarzowskiego ,,Kler" ukrywanej przed
wiernymi, niewygodnej prawdy o Kościele katolickim publicysta Krzysztof
Karoń nazywa ,,strzelaniem w potylicę". Jak w takim razie Krzysztof Karoń
nazwałby dokonywane od 966 roku przez Watykan masowe mordy żyjących
zgodnie z Prawem Ziemi lechickich Słowian?
Tajne Archiwum Watykańskie w Watykanie posiada pełną i szczegółową
dokumentację wielowiekowych zbrodni Watykanu przeciwko ludzkości.
Archiwalia te zostaną ujawnione i uwolnione - udostępnione do wglądu
Wolnym Ludziom Ziemi. Tej Ziemi.<

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/tag/k
rzysztof-karon/

Btw. Lubie spiski i wariatow, wiec polecam powyzsza strone.

Merry Xmas and good night!

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

3. Data: 2018-12-26 23:11:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-25 00:36, silvio balconetti wrote:

> [...]
rzysztof-karon/

> Btw. Lubie spiski i wariatow, wiec polecam powyzsza strone.

Można, (choć nie potrzeba), zadać równie demagogiczne pytanie, czy w
ramach solidarności z pomordowanymi na zlecenie Watykanu wyrzekł byś się
zdobyczy cywilizacji, której powstanie jest wynikiem oddziaływania
kultury chrześcijańskiej?

4. Data: 2018-12-26 23:20:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> ramach solidarności z pomordowanymi na zlecenie Watykanu wyrzekł byś się
> zdobyczy cywilizacji, której powstanie jest wynikiem oddziaływania

He he ?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

5. Data: 2018-12-26 23:51:15

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.12.18 um 23:11 schrieb Ilona:

> [...]
> ramach solidarności z pomordowanymi na zlecenie Watykanu wyrzekł byś się
> zdobyczy cywilizacji, której powstanie jest wynikiem oddziaływania

To nie moi idole prezentuja sie na tej stronie, a w temacie Watykan mam
troche wywazone zdanie, bo

wlasnie nabylem to https://tinyurl.com/ybh6ssep, a nad tym sie
zastanawiam https://tinyurl.com/yby36lrs.

Btw. Cytuje siebie: >Lubie spiski i wariatow, wiec polecam powyzsza strone.<

6. Data: 2018-12-27 00:17:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-26 23:51, silvio balconetti wrote:

> [...]
> zastanawiam https://tinyurl.com/yby36lrs.
>
> Btw. Cytuje siebie: >Lubie spiski i wariatow, wiec polecam powyzsza

W tym drugim, to już w samej recenzji jest coś na temat NWO będzie.

dodać należy, że w ostatnim spotkaniu Bilderbergów, uczestniczył po raz
pierwszy, przedstawiciel Watykanu.

7. Data: 2018-12-27 09:19:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-26 o 23:11, Ilona pisze:

> [...]
> ramach solidarności z pomordowanymi na zlecenie Watykanu wyrzekł byś się
> zdobyczy cywilizacji, której powstanie jest wynikiem oddziaływania

Znowu ci się coś pomyliło. Wynikiem oddziaływania "kultury"
chrześcijańskiej jest zapóźnienie cywilizacyjne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-12-27 16:54:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-27 09:19, Kviat wrote:

> Znowu ci się coś pomyliło. Wynikiem oddziaływania "kultury"
> chrześcijańskiej jest zapóźnienie cywilizacyjne.

Twoja wiedza z WUML'a jest już nieaktualna.
Teraz obowiazują nowe wytyczne w dyskursie społecznym.

9. Data: 2018-12-27 18:01:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-27 o 16:54, Ilona pisze:

> Twoja wiedza z WUML'a jest już nieaktualna.

Nie wiem jaka wiedza jest z tego twojego WUMLa, ale musiałaś być bardzo
pilną uczennicą, skoro tak dobrze się orientujesz.

> Teraz obowiazują nowe wytyczne w dyskursie społecznym.

Obowiązują tylko tych, co wierzą w bajki, w portale przez które
przechodzą naziści do naszego świata, albo wierzą w zdobycze cywilizacji
dzięki chrześcijaństwu.

Normalnych ludzi nie interesują czyjeś wytyczne, kierują się faktami.
Możesz je znaleźć samodzielnie w podręcznikach historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-12-27 23:35:19

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.12.18 um 09:19 schrieb Kviat:

> Znowu ci się coś pomyliło. Wynikiem oddziaływania "kultury"
> chrześcijańskiej jest zapóźnienie cywilizacyjne.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Oj, swieta naiwnosci! Jak ktos nie zna swiata lub bardzo chce wierzyc,
to zawsze znajdzie dowody na wyzszosc swojej wiary. Psycholodzy mowia o
confirmation bias.
A sprawa jest prosta: Wiekszosc spoleczenstw wytwarzalo kultury i
materialne obiekty uzytkowe, kultowe, rozrywkowe itd. Tworzono domy i
palace, mosty, tunele, akwedukty, kanalizacje, baseny, kapieliska,
rzezby, obrazy, pojazdy, narzedzia jak i swiatynie, totemy, pomniki. W
zaleznosci od wyznawanej religii wytwory materialne i niematerialne
(system wiary, prawa, mitologie, legendy) odnosily sie do jej swiata
wyobrazen. I tak na Sycylii i w Turcji mamy pozostalosci kultury
greckiej i rzymskiej ze swiatyniami tamtejszych bogow, posagami Apolla,
Afrodyty; w Tajlandii mamy swiatynie buddyjskie i tysiace roznych
posagow Buddy, w Ameryce Lacinskiej pozostalosci tamtejszych kultur
przedkolumbijskich. W Europie jak i Amerykach panujaca religia czyli
chrzescijanstwo z reguly niszczylo pozostalosci wczesniejszych kultur.
Malo zostalo z dawnych religii Slowian, Germanow, Celtow, Majow, Inkow,
troche tez uleglo chrystianizacji (dla mnie kuriozum stanowi przerobiony
na kosciol piekny meczet w Cordobie) lub stalo sie muzeami na swiezym
powietrzu (Grecja, Wlochy, Hiszpania, Turcja). Rekonkwista wygnala
Maurow z polwyspu iberyjskiego, ale na szczescie nie zniszczyla
trwajacej tam cztery czy piec wiekow wspanialej kultury. Warto pojechac
do Sevilli, Granady i Cordoby (moje uwagi powyzej), zeby sie o tym
przekonac.
Kto wie - jesli mozna gdybac - jakby wygladaly miasta i krajobrazy,
gdyby Zoroaster czy Matras nie przegrali i nie znikneli? Moze ich
budowle kultowe bylyby nie mniej wspaniale niz katedry, koscioly i
pomniki ich zwyciezcow?

Zwiedzajac rozne swiatynie, ogladajac swieckie budowle (np. palace,
State Capitols - siedziby wladz stanowych w USA) mozna je podziwiac, ale
i traktowac jak mniej lub bardziej wspolczesne piramidy. Wladcy,
krolowie, ksiazeta, gubernatorzy, prezydenci, biskupi, szejkowie,
emirowie budowali (i buduja) sobie monumentalne siedziby i pomniki, a
poddani mieszkali w drewnianych chatach, ziemiankach i walczyli o
przezycie lub dostaja ochlapy.

I jak tu potepiac np. teologie wyzwolenia? ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

Mnie tez malo dziwi
Nie dziwi nic.
Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?