Wszystko ludowe

1. Data: 2001-10-01 16:13:46

Temat: Re: Wszystko ludowe
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik <s...@m...com.pl> wrote:
> siem cieszem jak niewiem co :)
:))))

> a wracajac do klopotow ze skanowaniem, nie mozna tego w kawalkach skanowac?
> skany wydrukowac i poskladac (jak puzle) wzor do kupy?
Jedna teczka, to jest 16 stron formatu A2 :)

> ta koszula na ktora sie nieprzyzwoicie gapilam byla czerwono czarna, a twoje
> wzory ile maja kolorow?

Różnie. Od niebiesko-czerwonych i niebiesko-granatowych (to wg opisu, wg
zdjęcia na zewnątrz teczki są błękitno-niebieskie) do przeróżnych...
Ukraińskie są w miarę kolorowe akurat.

> upsss, to moze jest tylko bardzo dobrze schowana? moja mamusia kiedys
> schowala lampki na choinke, zeby sie nie rozbily, szukalysmy je z siostra
> dwa lata, tak dobrze je schowala. :))))

Nie, one zasadniczo tam u mamy byli, ja jedną zabrałam do siebie w
planach różnych, ale jakoś mi nie wyjszło :)

> masz racje, bylo cos takiego wieki temu!

Potężne wieki, zgadzam się :) Nakład podobnież 300 000 egz...

> widzialam to u mojej ciotki, chyba pojde z wizyta :)

Ciotka się ucieszy :>

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2001-10-01 16:19:07

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
> ale ja mam i adres w Polszcze! i we Warszawie nawet. I
> Wroclawiu.... wystarczy?

Adres nie popatrzy na te płachty i nie zadecyduje który kawałek chce
sobie przekopiować :)

EwaP HF FH

1. Data: 2001-10-01 16:28:56

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Pawelec" <e...@f...hell.pl> napisał w wiadomości
> Jedna teczka, to jest 16 stron formatu A2 :)

upsssss, to rzeczywiscie troche tego jest :O))))

> Różnie. Od niebiesko-czerwonych i niebiesko-granatowych (to wg opisu, wg
> zdjęcia na zewnątrz teczki są błękitno-niebieskie) do przeróżnych...
> Ukraińskie są w miarę kolorowe akurat.

jak nie znajde u ciotki to chyba bede sie do ciebie usmiechac przymilnie :)

> Nie, one zasadniczo tam u mamy byli, ja jedną zabrałam do siebie w
> planach różnych, ale jakoś mi nie wyjszło :)

no to moze teraz plany ci sie zrealizuja, same :)))))))

> Potężne wieki, zgadzam się :) Nakład podobnież 300 000 egz...
> Ciotka się ucieszy :>

na pewno, zwlaszcza jak ja poprosze o przekopanie schowka :))
dobrze, ze do swiat bozego narodzenia niedaleko to jej wmowie, ze to wramach
przedswiatecznych porzadkow :)))))))))))

skrzacik

1. Data: 2001-10-01 16:38:35

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik <s...@m...com.pl> wrote:
> Użytkownik "Ewa Pawelec" <e...@f...hell.pl> napisał w wiadomości
> skanowac?

> upsssss, to rzeczywiscie troche tego jest :O))))

Tylko czasem nie myśl, że tych wzorów jest tak strasznie _dużo_, jest ich
100 w takiej teczce. Po prostu drukowane to chyba na papierze pakowym, bo
tak wygląda, i w efekcie są strasznie _duże_ :)

EwaP HF FH

1. Data: 2001-10-01 18:18:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Adres nie popatrzy na te p?achty i nie zadecyduje który kawa?ek chce
>sobie przekopiowa? :)
>
>EwaP HF FH

no niby nie :(((

Krysia, drapiaca sie ostro w glowe jakby tu....
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-01 21:37:23

Temat: Re: Do Lakhsmi (bylo Re: Wszystko ludowe)
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisal(a):
: dostalas maila? bo mi sie odbijaja od twoje skrzynki jak pileczki
: pingpongowe?

Dostałam, dostałam.

: a swoja droga jak znajdziesz ten wzor tez bym sie na niego pisala.

No to będę musiała dokładnie poszukać. Gorzej, że on może być u mojej mamy
w Krakowie.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... Hey you, Out there in the cold,

1. Data: 2001-10-02 07:11:07

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:7okgrts91juejm903idapffesbav87f8be@4ax.com...
> od zawsze bardzo mnie interesowala sztuka ludowa. calego swiata.
> I chyba zawsze bedzie inetresowac.
(...)

A wzory haftów kaszubskich, wdzydzkich itp. Cię interesuja?
Mogłabym trochę zeskanować i podesłać.
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2001-10-02 10:44:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec napisał(a) w wiadomości: <9p9npb$g52$3@vainglory.hell.pl>...

>Mam (kiedy? zakupione) pełne teczki
>ludowych wzorów do haftu. Krzyżyków tam mało, raczej Richelieu i płaski.
>Od sasa do lasa to, od norweskich do macedońskich. Ale chyba by trzeba
>przeskanować, czy jak? A to płachty A0 co najmniej... I, niestety w
>wiekszo?ci bez kolorów.

A to są właśnie te "Przyjaciółkowe" wzory. A0? Jakoś miałam wrażenie, że
mniejsze - dawno nie zaglądałam.

Basia.

1. Data: 2001-10-02 10:46:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>(...)
>
>A wzory haftów kaszubskich, wdzydzkich itp. Cię interesuja?
>Mogłabym trochę zeskanować i podesłać.
>Pozdrawiam Krycha.

odp na priva
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-02 15:01:08

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> wrote:
> A to są właśnie te "Przyjaciółkowe" wzory. A0? Jakoś miałam wrażenie, że
> mniejsze - dawno nie zaglądałam.

Nie, raczej rzeczywiście A1 :)

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity
Linux user #165317

Tabela kolorów muliny...
Ogolnopolska Wystawa Haftow Krzyzykowych
Oznaczenia nici - ?
Kielbasa
dobre!