Wybielanie zebów cynamonem!?!?

1. Data: 2001-09-25 06:55:59

Temat: Wybielanie zebów cynamonem!?!?
Od: "obraxan" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio gdzieś wyczytałem, że robiąć mieszankę z 1 łyżeczki utartego
cynamonu, 1 lyżeczki oczyszczonej sody i 3/4 szlanki - otrzymamy pastę,
którą będziemy czyścić zęby i podobno się wybielą? Czy to prawda? Jeszcze
nie próbowałem i lepiej zapytać fachowców.

Dziękuję.

Pzdr.
żółtodziub :)

2. Data: 2001-09-25 21:28:39

Temat: Odp: Wybielanie zebów cynamonem!?!?
Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik obraxan <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9oqjlk$8iq$...@n...onet.pl...
> [...]
> którą będziemy czyścić zęby i podobno się wybielą? Czy to prawda? Jeszcze
> nie próbowałem i lepiej zapytać fachowców.

Jak sprubujesz to poinformuj nas o wynikach. Ja tam wole z tubki.

--
Aga

3. Data: 2001-09-25 22:16:50

Temat: Re: Wybielanie zebów cynamonem!?!?
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "obraxan" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> którą będziemy czyścić zęby i podobno się wybielą? Czy to prawda? Jeszcze
> nie próbowałem i lepiej zapytać fachowców.

Studiuję na Wydziale Lekarskim, stomatologia nie jest zatem w centrum mojego
zainteresowania... ale Twój przepis nie brzmi ciekawie. Sodę oczyszczoną
mogłabym jeszcze podejrzewać o pożądane działanie, ale słodkawy cynamon to
raczej wróży próchnicę :)
Nie lepiej metodami konwencjonalnymi? Właśnie mam zamiar poddać się
zabiegowi wybielania zębów. Stomatolog zdecydowanie negatywnie wypowiadał
się na temat powlekania zębów emalią, ponieważ wiąże się z tym znaczne
oszlifowanie zęba, odarcie go ze szkliwa. Obecnie zaleca się zmianę barwy
uzębienia za pomocą specjalnych past sporządzanych przez dentystów a
wchodzących ze szkliwem w reakcję biochemiczną i trwale barwiące; można
uzyskać dowolny odcień bieli. Pastę stosuje się samodzielnie w domq, pod
okresową kontrolą. Osobno trzeba przebarwiać wypełnienia (plomby). Zabieg
trwa okolo miesiąca - dwóch i kosztuje około 500 złotych.
Pozdrawiam, Beata

4. Data: 2001-09-26 01:25:50

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

nie lepiej uzyc dobrej pasty wybielajacej z kiosku? taka reklamowana
ostatnio dziala bardzo dobrze

5. Data: 2001-09-26 01:41:13

Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Sep 2001, Beata wrote:

[...]
> można uzyskać dowolny odcień bieli.
[...]
> Zabieg trwa okolo miesiąca - dwóch i kosztuje około 500
> złotych.

Czyli piekne zeby Miss Polonia, wszystkich praktycznie
"ladnych i pieknych" uzyskuje sie wlasnie w ten sposob?
:) Dobrze wiedziec, ze tak to sie odbywa, zawsze sie
zastanawialem czy mozna i jak to zrobic, a tu prosze,
wystarczy powiedziec swojemu dentyscie o co biega a on
zaaplikuje srodek :)

Read .signature, 2 lines, 39 chars
--l

6. Data: 2001-09-26 01:42:51

Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Sep 2001, sleepindog wrote:

>nie lepiej uzyc dobrej pasty wybielajacej z kiosku? taka
>reklamowana ostatnio dziala bardzo dobrze

To co mozna powszechnie dostac to jest pic na wode.
Kiedys tez chcialem wybielic sobie zabki za pomoca
jakiejs szeroko reklamowanej pasty i chociaz stosowalem
ja pol roku, zadnego efektu nie bylo.

7. Data: 2001-09-26 06:35:29

Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisał(a) na
pl.sci.medycyna:

> [...]
>Kiedys tez chcialem wybielic sobie zabki za pomoca
>jakiejs szeroko reklamowanej pasty i chociaz stosowalem

To, co powszechnie dostepne, nie moze byc szkodliwe, a wszystko, co nie
szkodzi - nie dziala :o) Wiem to z wlasnego doswiadczenia i relacji
fachowcow.

Pozdrawiam

Gosia

8. Data: 2001-09-26 09:31:51

Od: "obraxan" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja, ja teraz ja.............
lepiej, sam kiedyś używałem i ofekty są widoczne po kilku(nastu) dniach, ale
jak się przestanie stosować to za 1-2 dni wraca stary 'kolor'
mam gdzies w gazecie test kilkunastu past do wybielania zębów i tylko 2 lub
3
są b.dobre(i to tych znanych i reklamowanych firm), reszta albo zostawia
jakiś
osad na zębach albo nie ma efektu.......
a z tym cynamonem to pytałem tak z ciekawości, wyczytałem gdzieś w jakiejś
taniej gazecie i tylko mnie tak zaciekawiło.

a to wybielanie u dentysty trzeba co kilka lat powtarzać, chyba co 5...

pzdr. bóbr
'dlaczego Wedel nie miał dzieci?
bo miał czekoladowy interes'

9. Data: 2001-09-26 13:30:34

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> fachowcow.
>zgadza sie, w pastach ogolnie dostepnych srodki wybielajace
sa w malych stezeniach, i maja przez to maly efekt.
lepiej isc na wybielanie wykonywane przez stomatologa
kiedy dostaje sie od niego specjalny srodek do nakaldania
na zeby w nocy najczesciej). jest to najlatwiejszy
i skuteczny sposob.
pozdr
iwona

10. Data: 2001-09-26 17:06:27

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisał w

> Czyli piekne zeby Miss Polonia, wszystkich praktycznie
> "ladnych i pieknych" uzyskuje sie wlasnie w ten sposob? :-)

Niektórzy rodzą się tacy, natura im nie oszczędza.
Inni korzystają z pomocy. Skoro można dziś z Człowieka o murzyńskiej urodzie
zrobić takiego choćby M. Jacksona? W czym on jest do swojej rasy podobny?
Pozdrawiam. Beata
ps. pamiętaj, uroda przemija, nie to jest w życiu istotne, ale jeśli można
pomóc?

Szczepienie na grype...warto????
Metanabol
HIV