Wybór maskotki roku

1. Data: 2005-11-30 20:10:18

Temat: Wybór maskotki roku
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wczorajszej wpadce z prywatną wiadomością miałam
bezsenną noc :-(
m.in. myślałam o głosowaniu na maskotkę :-)
Ponieważ podoba mi sie więcej niż jedna kandydatura,
a zauważyłam, ze niektórzy z Was mają podobne problemy,
chciałabym zaproponować inny sposób głosowania.
Gdyby każdy miał do dyspozycji pewną, jednakową pulę punktów np 10
mógłby obdzielić nimi więcej kandydatów do tego tytułu :-))
To by było podobnie jak na festiwalu piosenki Eurowizji :-))
W takim przypadku, nie byłoby możliwości zmiany zdania.
No i jeszcze powinno się określić termin składania kandydatur, tak, że
raz określona lista propozycji, byłaby ostateczną - to chyba mankament?
Co o tym myślicie?
pozdrawiam, Bogda

ps. gdyby jakiś grupowy informatyk zechciał mi pomóc skasować
ten pomyłkowy post, byłabym bardzo wdzięczna.
Nadmieniam, że przy wczorajszych próbach usunięcia go, zniknał
ale tylko u mnie :-(, to było przez 'edycję', potem 'usuń'
Czy można go wyrzucić z archiwum?

2. Data: 2005-12-01 09:43:48

Temat: Re: prywatny list
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można go wyrzucić z archiwum?

Nie ma takiej możliwości.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2005-12-01 16:50:24

Temat: Re: Wybór maskotki roku
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" napisała:
> [...]
> Gdyby każdy miał do dyspozycji pewną, jednakową pulę punktów np 10
> mógłby obdzielić nimi więcej kandydatów do tego tytułu :-))

Tegoroczny regulamin nie przewiduje takiej procedury ;-))
Poza tym i tak najbardziej ulubiony kandydat znajdzie się na pierwszym
miejscu i dostanie największą liczbę punktów. Po co komplikować obliczenia
:-)
Więcej zdecydowania
Pozdrowienia Jurek

Sztuka ogrodnicza