Wybór mieszkania

następny post »
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Tue, 28 Jul 2020 11:18:19 -0700 (PDT)
Subject: Wybór mieszkania
From: Kadar <o...@g...com>

Witam wszystkich,
Na początek wyjaśnienie, dotychczas na grupie budowlanej tylko bywałem ale od kilku
dni nie mogę wejść tam. W ogóle jakieś dziwne rzeczy dzieją się z moim kontem i
grupami googlowskimi. Ponieważ wiem, że część osób z tamtej grupy bywa tu więc
postanowiłem zadać pytanie tutaj. W końcu dotyczy to gotowego mieszkania a nie
budowy.
Mam do wyboru 2 mieszkania nr 1 to mieszkanie raczej małe 3 poziomy ale poziom to jak
jeden pokój. Urządzone i wykończone fatalnie. Na pewno trzeba będzie przeprowadzić
generalny remont. Mieszkanie nr 2 w domu, w którym remont potrzebny na dzień dobry
ale za to 140m2 (około). Raczej duża inwestycja.
Oczywiście nie mam pieniędzy. Na początek wystarczy na zakup a remonty w późniejszym
czasie. Oba domy tak samo stare 1920 i 1930. W tym z 30 oczywiście wilgoć i podciąga
wodę za to jest mikroklimat - trzyma przyjemny chłód. Raczej wilgoć nie grozi -
południe Hiszpanii. No i mam dylemat co wybrać, oczywiście cena porównywalna. Jakieś
podpowiedzi, porady?