Wybór mieszkania

31. Data: 2020-08-01 23:54:11

Temat: Re: Wybór mieszkania
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kadar napisał:

> Właśnie widzę, że poza tobą to chyba nikt tu nie zagląda.

Ja też nie zaglądam. Po prostu gdy dostaję informację, że ktoś coś
napisał, sprawdzam kto i co.

https://ibb.co/FVb9yYp

> W Murcji też zjeździłem już kilka mieścin i w każdej znalazłem teatr.
> Coś w tym jest.

W większości pewnie dzisiaj jest kino.

> Przeżuć się na budowlaną.

Przeżuwam nieśpiesznie cały Usenet. Niewiele tego jest.

Jarek

--
W morde kopane. W życiu bym do teatru nie poszedł.

32. Data: 2020-08-02 10:22:59

Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> W większości pewnie dzisiaj jest kino.

Teatry. Jak były tak są. Kina w centrach handlowych. Jeszcze nie wiem jak z
frekwencją na spektaklach ale nikt na kina tego nie zamienia, ja się nie spotkałem z
czymś takim.
K.

33. Data: 2020-08-02 13:03:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Kadar napisał:

> Teatry. Jak były tak są. Kina w centrach handlowych. Jeszcze nie wiem
> jak z frekwencją na spektaklach ale nikt na kina tego nie zamienia,
> ja się nie spotkałem z czymś takim.

Ten, o którym mówimy, z dumnym napisem "TEATRO MUNICIPAL" na froncie,
w Wikipedii opisany jest jako "Cine-Teatro".

--
Jarek

34. Data: 2020-08-02 20:53:13

Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ten, o którym mówimy, z dumnym napisem "TEATRO MUNICIPAL" na froncie,
> w Wikipedii opisany jest jako "Cine-Teatro".

Jak tam przy okazji będę to sprawdzę.
K.

35. Data: 2020-10-26 14:03:02

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora