Wybór płyty indukcyjnej

1. Data: 2013-12-19 11:43:15

Temat: Wybór płyty indukcyjnej
Od: Einstein <e...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wpadła mi w oko płyta indukcyjna Whirlpool ACM 808 BAS. Posiada ona
jedną z dość ważnych cech czyli zasilanie na 400V + wszystkie potrzebne
mi funkcje. Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje w/w model i
podzieliłby się swoimi uwagami? Może jakiś inny producent? Cena max 2000 zł.

2. Data: 2013-12-19 12:10:15

Temat: Re: Wybór płyty indukcyjnej
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 19 Dec 2013 11:43:15 +0100 osobnik zwany Einstein
napisał:

> Witam
> Wpadła mi w oko płyta indukcyjna Whirlpool ACM 808 BAS. Posiada ona
> jedną z dość ważnych cech czyli zasilanie na 400V

praktycznie wszystkie płyty indukcyjne sa dwufazowe. Zazwyczaj na
podłączeniu jest zwora na fazach. Można ją zdjąć i podłączyć 3-fazy choć
tak naprawdę działać będą 2 na lewą i prawą stronę. Same "palniki"
sąbowiem jednofazowe.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2013-12-19 12:57:21

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 12:10:15 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
> podłączeniu jest zwora na fazach. Można ją zdjąć i podłączyć 3-fazy choć
> tak naprawdę działać będą 2 na lewą i prawą stronę. Same "palniki"
A nie jest czasami tak że ta zwora to jak chcesz aby działało na 1 fazie a bez zwory
podłączas do dwóch?

4. Data: 2013-12-19 13:27:13

Od: Einstein <e...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-19 12:57, Kris pisze:
> A nie jest czasami tak że ta zwora to jak chcesz aby działało na 1 fazie a bez
zwory podłączas do dwóch?

Dziwi nie dlaczego producenci zazwyczaj podają napięcie zasilania 230V?

5. Data: 2013-12-19 18:51:25

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:
> A nie jest czasami tak że ta zwora to jak chcesz aby działało na 1
> fazie a bez zwory podłączas do dwóch?

tak właśnie jest - ale wydawało mi się że masti to właśnie napisał :)

jeffrey

6. Data: 2013-12-19 20:31:43

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Bauknecht (to samo co Whirlpool) i gdybym wiedział, że będzia tak głośna (1.
brzęczy; 2. stuka przekaźnikiem) to bym jej nie
kupił.
Da się głośność sprawdzić w sklepie?
No i jeszcze nie ma wskaźnika ciepła resztkowego, a witroceramika nawet przy indukcji
się nagrzewa (choćby pośrednio od dna garnka,
czasem można się oparzyć).

-----

7. Data: 2013-12-22 10:36:14

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 18:51:25 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

> tak w�a�nie jest - ale wydawa�o mi si� �e masti to w�a�nie napisa�
:)
Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

8. Data: 2013-12-22 15:10:39

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-22 10:36, Kris pisze:

> Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

Kupiłem Whirlpool ACM816/BA model HAH-7000BB-1A assy Rev:1.3
W instrukcji, na obudowie i na naklejce pisze:
220-240/380-415V ~3N 50/60Hz 7,2kW
Jest też rysunek w instrukcji jak i na obudowie jak łączyć ją do sieci
230V, 400V 2N oraz 400V 3N.

Chcecie fotki?

No więc z tym uwaleniem 3'ma fazami chyba w przypadku tego producenta
nie jest tak do końca.

--
Irokez

9. Data: 2013-12-22 20:01:27

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 22 Dec 2013 01:36:14 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

> Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

O'RLY? Ciekawe co się stanie skoro 3 faza jest podpięta do
niepodłączonego styku? Wolisz mieć dyndający kabel pod napięciem?

10. Data: 2013-12-23 10:05:32

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wrzuć ten rysunek na grupę pls.
Przy czym w Whirlpoolach / Bauknechtach jest często ostrzeżenie że "niniejsza
instrukcja zastępuje rysunek podłączenia z naklejki na
urządzeniu", lub na odwrót.

-----
> Jest też rysunek w instrukcji jak i na obudowie jak łączyć ją do sieci 230V, 400V
2N oraz 400V 3N.

Jakie tanie filizanki do kawy?
Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
wahania napięcia w sieci?