Wyborcy PO to przestępcy...

1. Data: 2019-07-01 16:20:36

Temat: Wyborcy PO to przestępcy...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. 27 razy częściej, niż wyborcy PiS:
https://www.wprost.pl/kraj/116286/Wybory-w-wiezienia
ch-PO-762-proc-PiS-28-proc.html?fbclid=IwAR3Od67h-fi
NoxPDnyHYgWmXLfbMEYoB2RhBsQwjbPEb0Za-Lm1p9GeTUjo

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-07-01 21:56:55

Temat: Re: Wyborcy PO to przestępcy...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-01 16:20, XL wrote:
> .. 27 razy częściej, niż wyborcy PiS:
> https://www.wprost.pl/kraj/116286/Wybory-w-wiezienia
ch-PO-762-proc-PiS-28-proc.html?fbclid=IwAR3Od67h-fi
NoxPDnyHYgWmXLfbMEYoB2RhBsQwjbPEb0Za-Lm1p9GeTUjo

To kliniczny przykład oddziaływania Kultury Chrześcijańskiej na niektóre
grupy społeczne. :)

3. Data: 2019-07-02 17:20:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 16:20, XL pisze:
> .. 27 razy częściej, niż wyborcy PiS:

Czyli wyborcy pisu to też przestępcy.
Ręce opadają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-07-02 20:41:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2019 o 20:56, Izaura pisze:
ch-PO-762-proc-PiS-28-proc.html?fbclid=IwAR3Od67h-fi
NoxPDnyHYgWmXLfbMEYoB2RhBsQwjbPEb0Za-Lm1p9GeTUjo

> To kliniczny przykład oddziaływania Kultury Chrześcijańskiej na niektóre
> grupy społeczne. :)

trafiles w sedno

--
gazebo

5. Data: 2019-07-02 23:13:28

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.07.19 um 17:20 schrieb Kviat:

> Czyli wyborcy pisu to też przestępcy.
> Ręce opadają.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Przypuszczam, ze chodzi o wyborcow z zakladow penitencjarnych? Nie
odebrali im praw wyborczych, wiec glosowali. Nie dostali 500+, krowa+,
swinia+, mieszkania+, trumna+, nie obnizono im wieku emerytalnego, nie
dano darmowych lekarstw, nie podniesiono plac, dlaczego wiec mieli
wybierac PiS?

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-07-03 13:07:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 23:13, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> swinia+, mieszkania+, trumna+, nie obnizono im wieku emerytalnego, nie
> dano darmowych lekarstw, nie podniesiono plac, dlaczego wiec mieli

Siedzący w więzieniach nie mają dzieci? Rodziców na wsi z krowami?

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2019-07-03 17:33:34

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.07.19 um 13:07 schrieb Kviat:

> Siedzący w więzieniach nie mają dzieci? Rodziców na wsi z krowami?
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Tez tak mysle. Brakuje mi danych o wyborcach w polskich psychuszkach.
Nie slyszalem, zeby PiS szczegolnie sie nad nimi pochylal, a wrecz
roznych nielubianych przez siebie opatrywal etykieta psychicznie chorego.

8. Data: 2019-07-03 21:51:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2019 o 16:33, Silvio Balconetti pisze:

> Tez tak mysle. Brakuje mi danych o wyborcach w polskich psychuszkach.
> Nie slyszalem, zeby PiS szczegolnie sie nad nimi pochylal, a wrecz
> roznych nielubianych przez siebie opatrywal etykieta psychicznie chorego.

kiedys mialem konto w GUSie, ino tylko juz sie nie dogrzebie

--
gazebo

9. Data: 2019-07-03 22:23:24

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

pomroczność jasna Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> swinia+, mieszkania+, trumna+, nie obnizono im wieku emerytalnego, nie
> dano darmowych lekarstw, nie podniesiono plac, dlaczego wiec mieli

Przeca wybrali peło, paczaj na datę artykułu.

10. Data: 2019-07-03 22:48:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-03 22:23, b...@g...com wrote:

> Przeca wybrali peło, paczaj na datę artykułu.

Czymś im musieli zaimponować?

https://www.wprost.pl/tygodnik/10164302/podatek-vat-
250-miliardow-strat.html

//za te kasiore można by kupić 160, (słownie: sto sześćdziesiąt),
samolotów F35.

Znalezione w sieci...
Michałkiewicz forever!
Kto napisał "Chama nad Niemnem"?