Wybory pod kontrolą obywatelską!

11. Data: 2015-02-20 11:53:14

Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 08:20:18 +0100, u2 napisał(a):

> oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
> dac motlochowi wladze:)

Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

> "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
> wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
> takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
> poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
> najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
> niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
> 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
> usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
> tworza mowe nienawisci".

100/100

12. Data: 2015-02-20 11:56:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
> dac motlochowi wladze:)

Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
Warto by było nóżki podpiłować...

13. Data: 2015-02-20 12:44:12

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
> PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
> film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów).

Zachodzę w głowę, jak oni policzyli, ilu widzów oglądało "Idę" ...

14. Data: 2015-02-20 12:51:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:44:12 +0100, zażółcony napisał(a):

> Zachodzę w głowę, jak oni policzyli, ilu widzów oglądało "Idę" ...

Może z GWna?
http://wyborcza.pl/1,75475,15536230,200_tys__widzow_
_Idy__we_Francji__Dwa_razy_wiecej.html?piano_t=1
:->

15. Data: 2015-02-20 13:41:30

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 11:53, XL pisze:
> Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii
spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia
opozycji w PRL:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

16. Data: 2015-02-20 13:42:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:41:30 +0100, u2 napisał(a):

> chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii
> spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia
> opozycji w PRL:)

Znam. Nowy skład PKW jest z tych.

17. Data: 2015-02-20 13:43:02

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 11:56, XL pisze:
> Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
> Warto by było nóżki podpiłować...

to naiwne myslenie, Bronek Komoruski wyznaczyl ich na to miejsce, wiec
sluza mu wiernie jak te pieski:)

18. Data: 2015-02-20 13:46:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:43:02 +0100, u2 napisał(a):

> to naiwne myslenie, Bronek Komoruski wyznaczyl ich na to miejsce, wiec
> sluza mu wiernie jak te pieski:)

Teraz Komoruski boi się być drugim Narutowiczem :->
http://natemat.pl/124821,komorowski-ostrzega-przed-k
westionowaniem-wynikow-wyborow-w-1922-to-skonczylo-s
ie-smiercia-narutowicza

19. Data: 2015-02-20 14:50:54

Od: "glob" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony<r...@c...op.pl> wrote:
> Zachodzę w głowę, jak oni policzyli, ilu widzów oglądało "Idę" ...

Wyzsali z dupy proboszcza, buractwo ma urojenia stadne, sam na polu ale oni , my, wy,
towarzysze, bo to garstka chorych psychicznie dziadów w pampersach, co sobie
przypisuje że jak jemu z dupy jedzie to norma i wszyscy tak mają, bo jak burak z
rozwolnieniem mózgu to jak inni mają inni być, przecież on burak. Postawiłbyś całe
społeczeństwo to buractwo by przekonywało że to nie społeczeństwo tylko oni to
społeczeństwo i dlaczego tamci dziwni, nie srają innym na głowy, jacyś żydki pewnie,
homki pewnie, by nie srać innym po głowach tranwescyty jakie na trazystorach.
--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk

20. Data: 2015-02-20 14:59:19

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik koń Fritz i jego pan dr Schultz "dr Schultz i kon Fritz
"@gmail.com ...

> Ale one są tajne i co zrobisz?

Protokół z wynikami? Cos pomyliłes...

Warto zobaczyć i wysłuchać