Wychodzą - brawo! :-)

1. Data: 2016-06-24 11:39:36

Temat: Wychodzą - brawo! :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fronda.pl/a/marszalek-sejmu-szanujemy-dec
yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html
"Za wyjściem Wielkiej Brytanii z UE opowiedziało się 51,9 proc. głosujących
(17 410 742 osób), a za pozostaniem - 48,1 proc. głosujących (16 141 241
osób). W związku z tym premier David Cameron, poinformował, że chce w ciągu
kilku miesięcy przekazać władzę nowemu rządowi. Brexit spowodował panikę na
rynkach, a amerykańska agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła
perspektywę Wielkiej Brytanii ze stabilnej na negatywną."

LOL

2. Data: 2016-06-24 11:44:41

Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:39, Ikselka pisze:
> [...]
> rynkach, a amerykańska agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła
> perspektywę Wielkiej Brytanii ze stabilnej na negatywną."

Mam nadzieję że wprowadzą na wyspach karę śmierci

3. Data: 2016-06-24 11:55:50

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]
>rynkach, a amerykańska agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła
>perspektywę Wielkiej Brytanii ze stabilnej na negatywną."

Super, wreszcie City - rak toczący gospodarkę Europy, dostanie kaganiec.

Tez powinniśmy wyjść?

4. Data: 2016-06-24 12:21:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 11:44:41 +0200, pinokio napisał(a):

yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html

> Mam nadzieję że wprowadzą na wyspach karę śmierci

Co ma piernik?

5. Data: 2016-06-24 13:17:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mocny apel Beaty Szydło. "Prosimy Unię o pomoc w rozlokowaniu miliona polskich
uchodźców z UK"

http://aszdziennik.pl/117625,mocny-apel-beaty-szydlo
-prosimy-unie-o-pomoc-w-rozlokowaniu-miliona-polskic
h-uchodzcow-z-uk

6. Data: 2016-06-24 15:33:07

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 11:39, Ikselka pisze:

> [...]
> rynkach, a amerykańska agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła
> perspektywę Wielkiej Brytanii ze stabilnej na negatywną."

A z czego to się baba cieszy tutaj tak konkretnie ?

7. Data: 2016-06-24 16:17:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@c...op.pl> Wrote in message:

yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html

> A z czego to się baba cieszy tutaj tak konkretnie ?

Pewnie z tego że milion polaków wraca do Polski gdzie zarabiali po
20.tysięcy a tu pincet plus i reżim. Albo z tego że teraz na
wyspach szykuje się wojna, już szkoci wyją my chcemy do Unii,
Irlandia już chce niepodległości, nacjonalizm zawsze dzielił, a
wybrali wyjście z Unii prowincjusze zmanipulowane przez
populistów i agenci Putina.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

8. Data: 2016-06-24 16:35:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2016-06-24 18:28:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zabawne to buraczane niezrównoważenie psychiczne, bo Walia- prowincjusze, najmocniej
przeciwko Unii, jednocześnie najbiedniejsza, właśnie pozbyła się dotacji unijnych.
Ale co tam Walia najlepsze jest polskie buractwo, bo to oni najmocniej dostaną po
łbie, pracowali za ciężką kase, której nigdy w Polsce by na oczy nie widzieli, a
teraz kamasze na nogi i milion wraca do Polski, klepać Szydło o pincet plus i jeszcze
się cieszą nacjonalne ksenofobiczne buraki że W.Brytania wychodzi z Unii. Tym jest
bezmózgowość zrobić wszystko by sobie zaszkodzić.

10. Data: 2016-06-24 19:29:17

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yzje-brytyjczykow-to-element-demokracji,73900.html

> Mam nadzieję że wprowadzą na wyspach karę śmierci

Jezusie...

--
M.

Granica przebiega w poprzek