Wycie opozycji rośnie...,

1. Data: 2020-04-02 19:01:14

Temat: Wycie opozycji rośnie...,
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a słupki im lecą na łeb, na szyję.
Taki jest zwykły porządek rzeczy. Polacy widzą, o co opozycji chodzi :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-04-02 19:16:41

Temat: Re: Wycie opozycji rośnie...,
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

3. Data: 2020-04-02 20:22:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

.. a słupki im lecą na łeb, na szyję.
Taki jest zwykły porządek rzeczy. Polacy widzą, o co opozycji chodzi :)
---
o zmuszenie rzondu do popelnienia jak najwiekszej ilosci bledow zeby mozna bylo
wezwac "bratniom POmoc"
i POddac siem jewropce lub juz rzondowi swiatowemu, ktory jak myslom dopiesci swoich
lewaKOw stolkami lokalnych kacyKOw? Myslisz ze narod to widzi?

4. Data: 2020-04-02 21:36:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> dopiesci swoich lewaKOw stolkami lokalnych kacyKOw? Myslisz ze narod to widzi?

Patrz na słupki :)
https://wiadomosci.radiozet.pl/Polityka/Wybory-prezy
denckie-2020/Sondaz.-Duda-wygrywa-w-pierwszej-turze.
-Niska-frekwencja.-Wybory-2020.-Koronawirus

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-04-02 22:13:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Patrz na słupki :)
---
Wierz mi: w kwietniu ilosc trumien -rowniez u nas- zabije wszelkie slupki.
Stopniejom zamiast sniegu...wywozone nocami...

6. Data: 2020-04-03 17:57:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Patrz na słupki :)
> ---
> Wierz mi: w kwietniu ilosc trumien -rowniez u nas- zabije wszelkie slupki.
> Stopniejom zamiast sniegu...wywozone nocami...

Jakich trumien. Urn.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-04-03 18:07:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakich trumien. Urn
---
Trupy wywozi siem w trumnach. Wlosi to przecwiczyli. W USA bedzie POdobnie
Nie wiem jak sie pali w sytuacji pandemii [w trumnach czy bez, raczej bez
dla oszczednosci trumien] ale chyba jednak urny sa symboliczne a prochy
do dolow z wapnem.

8. Data: 2020-04-03 20:29:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Nie wiem jak sie pali w sytuacji pandemii [w trumnach czy bez, raczej bez
> dla oszczednosci trumien] ale chyba jednak urny sa symboliczne a prochy

Aha. Możliwe. Szkoda. Myślałam, że będę rozsypana w sekretnym miejscu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-04-03 21:46:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Aha. Możliwe. Szkoda. Myślałam, że będę rozsypana w sekretnym miejscu.
---
To-nie-po-katolicku! ;P
Dol z wapnem! Ale bez kremacji... ;)

10. Data: 2020-04-03 22:16:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Aha. Możliwe. Szkoda. Myślałam, że będę rozsypana w sekretnym miejscu.
> ---
> To-nie-po-katolicku! ;P
> Dol z wapnem! Ale bez kremacji... ;)

A miałam pilnować obejścia po śmierci, żeby się tu jakaś podstępns zua
kobieta nie wkradła - wiesz, postraszyć trochu, tak, aby szybko
zrezygnowała.
Nie no, dobrą kobietę oczywiście miałam zamiar wpuścić i błogosławieństwo
dać.
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród