Wycie ruskicb trolli.

1. Data: 2023-05-28 22:35:25

Temat: Wycie ruskicb trolli.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-komisja-ds-r
osyjskich-wplywow-adwokaci-apeluja-o-prezydencki,nId
,6806318

Widać, kto popiera Rosję. Powinna być jeszcze druga komisja - do badania wpływów
niemieckich.

2. Data: 2023-05-29 12:13:28

Temat: Re: Wycie ruskicb trolli.
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2023 o 22:35, XL pisze:
> [...]
,6806318

> Widać, kto popiera Rosję. Powinna być jeszcze druga komisja - do badania wpływów

Słusznie, ale dlaczego nie powołamy komisji do innych wpływów, np tych
co nam przyjmują media, korumpują polityków, wciągają w nie nasze wojny
itd? A tak swoja drogą to władza nie mając pojęcia o rządzeniu krajem
znowu urządza polowanie z nagonką na czarownice. "ruskie wpływy" o ja
cię kręcę..

3. Data: 2023-05-30 08:23:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 29 maja 2023 o 12:13:33 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]

> Słusznie, ale dlaczego nie powołamy komisji do innych wpływów, np tych
> co nam przyjmują media, korumpują polityków,

Już je wymieniłam.

> wciągają w nie nasze wojny
> itd?

O jakich ,,nie naszych wojnach" mówisz? Wojna na Ukrainie to nasza wojna. Póki
Ukrainy, póty Polski. Jeżeli wschodnia granica stanie się e całości poksko-rosyjska,
to będzie tak, jakby już Polski nie było.Ukraina to nasz bufor antyrosyjski i ja to
doceniam pomimo mojej (delikatnie mówiąc!) rezerwy wobec tego kraju. I doceniać ten
bufor powinien każdy, kto ma olej w głowie choćby w śladowej ilości.

> A tak swoja drogą to władza nie mając pojęcia o rządzeniu krajem

Taaak? A kto je ma - konkretnie? Ty i ,,Twoja" władza?

> znowu urządza polowanie z nagonką na czarownice. "ruskie wpływy" o ja
> cię kręcę..

Tak, rosyjskie wpływy. Od zawsze, tak i teraz. Polskiej historii nie znasz, to i
pleciesz.

4. Data: 2023-05-30 12:42:39

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2023 o 08:23, XL pisze:
> [...]
> Taaak? A kto je ma - konkretnie? Ty i ,,Twoja" władza?

> Tak, rosyjskie wpływy. Od zawsze, tak i teraz. Polskiej historii nie znasz, to i

Wymieniłaś tylko swoje fantazje a nie fakty.  Czynnie napadliśmy na
kilka wcale nie wrogich nam  krajów,  pasywnie zaatakowaliśmy kolejnych
kilka, uczestniczyliśmy także w rebelii na Ukrainie w wyniku czego się
rozpadła.  Ciągle prowokujemy Rosję, dogryzamy Niemcom, Białoruś.. o co
Ci chodzi w co wy chcecie Polskę wplatać? A przecie historia jest
oczywista i to nie tylko Polski - szukasz guza to wcześniej czy później
go znajdziesz. Co do historii to proponuję się zapoznać także z wersją
pozaipnowską.

5. Data: 2023-06-02 09:20:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
> Czynnie napadliśmy na
> kilka wcale nie wrogich nam krajów,

Których?

> pasywnie zaatakowaliśmy kolejnych
> kilka,

Które?

> uczestniczyliśmy także w rebelii na Ukrainie w wyniku czego się
> rozpadła.

Kiedy?

> Ciągle prowokujemy Rosję,

Czym?

> dogryzamy Niemcom, Białoruś..

Niewinnym owieczkom - pierwsza wymordowała miliony naszych obywateli i nadal nie
uważa tego za nic zdrożnego, nie chce też wypłacić reparacji (innym krajom płaci), a
druga to antypolski sługus Rosji (vide choćby niedawna sytuacja na granicy oraz
udostępnianie terytorium dla rozyjskich wojsk i broni stomowej) i wykona każdy jej
rozkaz ?

> co
> Ci chodzi w co wy chcecie Polskę wplatać?

Słów brak na to, co wypisujesz ?

> A przecie historia jest
> oczywista i to nie tylko Polski - szukasz guza to wcześniej czy później
> go znajdziesz.

Żenujący jesteś.

> Co do historii to proponuję się zapoznać także z wersją
> pozaipnowską.

Wiesz co? Sp...j ze SWOJĄ wersją.

You're simply the best!
Syn marnotrawny.