Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie

1. Data: 2014-07-10 07:27:53

Temat: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
Od: michał <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w ogródku wielkiego świerka, na wysokość 3 piętra. Sąsiedzi się boją
że może upaść. Wystąpiłem o pozwolenie, był jakiś człowiek z UM i
powiedział że pozwolenie wyda bez problemu bo drzewo jest za wysokie.
W zamian za wycięcie tego mam posadzić 2 nowe.
I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm
nawet jak jest pozwolenie.

2. Data: 2014-07-10 12:13:19

Temat: Re: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/q86p7

3. Data: 2014-07-19 21:17:05

Od: pezet89 <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-10 07:27, michał pisze:
> [...]
> zapomniałem zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że
> płaci się za cm nawet jak jest pozwolenie.
Ja w tamtym roku wystąpiłem o pozwolenie na wycięcie i je otrzymałem,
świerk padł jesienią. Nie musiałem nic płacić. Nie wiem czy to ma
znaczenie, że był na ogródkach działkowych i na wniosku podpisywał się
prezes zarządu działek.

czarna poprzeczka gorzkawa
Deszcz po oprysku
Lipy nie kwitną