Wyciek za scianka z plyt g-k: co robic?

1. Data: 2014-01-18 13:04:08

Temat: Wyciek za scianka z plyt g-k: co robic?
Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Łazienka, na ścianach płyty g-k, a na nich glazura. Pod płytami
przebiega instalacja hydrauliczna. W pewnym miejscu, przy krawędzi z
podłogą pojawiło się zawilgocenie. Podejrzewam przeciek z instalacji. W
czasie remontu łazienki monterzy kombinowali coś z lokalizacją zaworka
do spłuczki - przypuszczam, że dla własnej wygody użyli wężyka, by go
przesunąć w inne miejsce.
Jest więc problem. Jak postępować, by ograniczyć zniszczenia? Na
szczęście am pewien zapas kafelków. Do tego nie ma pewności, że to
właśnie taka przyczyna wycieku. Może woda zbiera się w tym miejscu z
innej przyczyny. Będę wdzięczny za radę, co do dalszych działań.
Pozdrawiam,
f.

2. Data: 2014-01-19 12:34:38

Temat: Re: Wyciek za scianka z plyt g-k: co robic?
Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 13:04, fonon pisze:

> [...]
> właśnie taka przyczyna wycieku. Może woda zbiera się w tym miejscu z
> innej przyczyny. Będę wdzięczny za radę, co do dalszych działań.

wyciąć brzeszczotem 1 płytkę ?

zrobić otwór w miejscu niewidocznym i kamera inspekcyjna?

--
radar

3. Data: 2014-01-20 08:09:55

Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to są ściany z płyty GK obustronnie to robisz dziurę w pomieszczeniu
sąsiednim dowolnego rozmiaru.

4. Data: 2014-01-20 19:33:51

Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2014 o 13:04 fonon <f...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
> właśnie taka przyczyna wycieku. Może woda zbiera się w tym miejscu z
> innej przyczyny. Będę wdzięczny za radę, co do dalszych działań.

Jak masz zapas płytek to nie ma co czekać - wydłub jedną płytkę, wytnij w
płycie g-k otwór trochę mniejszy od płytki (aby można ja było z powrotem
przykleić) i zobacz co się dzieje. Jak odpowiedni dobierzesz płytkę do
wydłubania (odpowiedni blisko możliwej awarii) to skończy się tylko na
takich zniszczeniach.

TG

5. Data: 2014-02-16 21:27:52

Od: Leszek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

przyczyn powstania zawilgocenia moze byc kilka.... ale tak czy tak trzeba otworzyć
ściankę g-k i sprawdzić i wyeliminować przyczynę...

kwestia czy masz okładzinę ściany czy ściankę g-k... przy ściance g-k możesz z
drugiej strony robić otwór bez uszkadzania ale chyba masz obudowę wiec kucie płytek
będzie konieczne

Electro i Opineo
Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
odnawianie fug
Skąd się biorą mandarynki
Dawno nie było o pralkach