Wyciskarka do cytrusów jaka

1. Data: 2007-08-22 20:09:13

Temat: Wyciskarka do cytrusów jaka
Od: "Athorgal" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam dobrej i praktycznej wyciskarki do cytrusów

Dwie takie firmy mpm i jakieś drugiej to zajechaliśmy w domu turkoczą i
staja w miejscu

Ale ostatnio widziałem w Euro dwa modele jeden Kruppa za 399 a drugi DeLongi
za 399

Może ktoś ma takie i mgłby coś o nich napisać ten pierwszy ma moc 130w drugi
ma moc 30w

Pozdrawiam Adam

2. Data: 2007-08-22 20:23:50

Temat: Re: Wyciskarka do cytrusów jaka
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Aug 2007 22:09:13 +0200, "Athorgal" <a...@w...pl> wklepał(-a):

>Witam
>

>Szukam dobrej i praktycznej wyciskarki do cytrusów

Od wielu lat używam czegoś takiego, tylko szklanego:
http://czerwonamaszyna.pl/Wyciskacz_do_cytrusow_Magi
c,p1415,k

Nie wiem po co jakieś elektryczne, chyba że ktoś codziennie wyciska sok z
kilograma pomarańczy. :)

3. Data: 2007-08-22 21:30:04

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupiliśmy Clatornica w MM za 40 zł. Rewelacja to nie jest. Nie
trzymana sama sie obraca na stole, a funkcja samoczynnej zmiany kierunku
obrotów czasem głupieje i zamiast się kręcić, to "nie może się zdecydować" w
którą stronę i się trzęsie. Moc 40 W uważam za ciut małą ale do przyjęcia.
Jacek

4. Data: 2007-08-23 05:48:59

Od: "Athorgal" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W odpowiedzi na pierwszy post to musze się przyznać ze codziennie to ja
wyciskam na ręcznej wyciskarce ok 3kg pomarańczy i grejfrutów:)

Ta metalowa ręczna wyciskarka wygląda bardzo ładnie i estetycznie ja mam
reczną plastkiową wieloletnia

A co do drugiego postu to moja druga elektryczna właśnie była firmy
Clatronic i dokładnie te same objawy miała i tylko człowieka to wkurzało
dodatkowo jeszcze takie dzwięki wydawała jak by w środku kółka zębate szlag
trafił

Czekam na dalsze opinie

Pozdrawiam Adam

5. Data: 2007-08-23 06:56:35

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Athorgal wrote, On 2007-08-22 22:09:
> Witam
>

> Szukam dobrej i praktycznej wyciskarki do cytrusów
>
> Dwie takie firmy mpm i jakieś drugiej to zajechaliśmy w domu turkoczą i
> staja w miejscu
Mieliśmy ten sam problem i ... kupiliśmy przystawkę do wyciskana
cytrusów do naszego robota (Bosch). Od tego czasu wyciskamy ile wlezie :-)
agg

Pokrywa ceramiczna zbiornika
Zwrot starego sprzetu
Fuga da sie przyciemnic lub zabarwic? :))
Płyta ceramiczna z ramką czy bez?
Sprzęt AGD do zabudowy kuchni - Gdzie najtaniej w okolicach Krakowa?!