Wyciskarka soków

1. Data: 2014-06-30 23:35:59

Temat: Wyciskarka soków
Od: "endju" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Właśnie przymierzam się do zakupu wolnoobrotowej wyciskarki do soków.
Użytkuje ktoś sprzęt w granicach 500 zł warty polecenia?
Będę wdzięczny za pomoc i ewentualne sugestie w tym zakresie.
Modele, które znalazłem w tym zakresie cenowym:
- Slow Juicer Belgijskiej Firmy Kalorik - 200 lub 400 W
- MAESTRO PRODUKT ECO [MR-807]
- SEVERIN 3567
- OS-150 ORAVA
- CAMRY CR 4108

Zależy mi na możliwości wyciskania soków z miękkich i twardych owoców i
warzyw.

z góry dziękuję za pomoc
andrzej

2. Data: 2014-07-01 10:53:20

Temat: Re: Wyciskarka soków
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszeczytaj instrukcję obsługi.
Jak doczytasz się, że np. nie nadaje się do buraka to się nie nadaje do domu
(za słaba).
Albo , że nie można używać ciągiem dłużej niż minutę. (Lepsze mają często 3
i więcej minut.)
Poza tym wybieraj najtańszą: nie będziesz płacił za nieużyteczne duperele
typu szczoteczka do skrobania tarki ścierającej.
Jeśli zamieżasz zabierać ją na wakacje zwracaj uwagę na kształt i możliwość
ukrycia kabla w środku użądzenia, jak dawniej w komunie a teraz to już
prawie tylko w odkużaczu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

3. Data: 2014-07-01 14:09:25

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Jeśli zamieżasz zabierać ją na wakacje zwracaj uwagę na kształt i
> możliwość ukrycia kabla w środku użądzenia, jak dawniej w komunie a teraz

Ociężała kretynko, jeśli już tak bardzo swoje popierdolone ortograficzen
oszołomienie musisz propagować,
to załóż sobie grupe pt.: popierdolona ortografia stokrotki i tam wypisuj
swoje brednie. Jeśli odzywaz się na grupach, które mają z przodu literki PL,
to pisz do kurwy nędzy po polsku!

Dajmy sobie... owsa!
Gotowe surówki z supermarketu
Krem czekoladowy