Wyciskarka wolnoobrotowa

131. Data: 2016-07-23 16:31:11

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 16:13:52 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-23 15:51, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No ale chyba znasz jakieś wyjątki...

No ale chyba znasz znaczenie słowa "generalnie"...
http://sjp.pwn.pl/sjp/generalnie;2559050.html

132. Data: 2016-07-23 16:45:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> A po co jak mam gaz, normalny czajnik i wodę w kranie.

Do deszczówki nie dotłukują jednostek.

> Ktoś musiałby być mocno cofnięty.

O tym, to sam jeden hydraulik tylko wie.

Jarek

--
Dzień dobry, cześć i czołem! Pytacie skąd się wziąłem?!
Jestem Wesoły Romek! Mam na przedmieściu domek,

133. Data: 2016-07-23 17:13:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie nawet gdybym zakręcił kurek i nic nie zużył, to za dwa miesiące
> zapłacę 114 złotych opłat stałych. To jednak inna sytuacja, tych, co
> własny dom grzeją gazem. Ale potem robienie obiadu na cztery fajery,
> z mocą łączną dwóch kilowatów, to jakieś 30 groszy na godzinę.

Wiem, wiem. Ale i tak wolę te rachunki od dźwigania wiader z węglem.

Ewa

134. Data: 2016-07-23 17:17:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2016 o 13:49, Ikselka pisze:

> Pampersy znajdziesz obok Twego grajdołka

Gdzie? Nie widzę...

Ewa

135. Data: 2016-07-23 17:18:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2016 o 15:42, Animka pisze:

> Widocznie rodzice nie wiedzą jaki raj robią dla pedofili >:o

Bojom siem czepialskich ikselek. ;)

Ewa

136. Data: 2016-07-23 17:33:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Wiem, wiem. Ale i tak wolę te rachunki od dźwigania wiader z węglem.

Nawet mi do głowy nie przyszło sugerować, że to jakoś strasznie dużo.
Zresztą koszty stałe przywiązane do grzania węglem też są, może nawet
większe. Tu ważny jest jeden wniosek: koszty paliwa kuchennego są znikome.
Podobnie jak koszty prądu czajnikowego.

--
Jarek

137. Data: 2016-07-23 18:54:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 15:51, Ikselka pisze:

> Słusznie. Bo dziś generalnie rodzice NICZEGO nie wiedzą.
Właśnie dziś wiedzą, tylko nie myślą.

--
animka

138. Data: 2016-07-23 18:57:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tym, to sam jeden hydraulik tylko wie.
Ma wspólników-kolegów i przelożonych.

139. Data: 2016-07-23 18:59:32

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zresztą koszty stałe przywiązane do grzania węglem też są, może nawet
> większe. Tu ważny jest jeden wniosek: koszty paliwa kuchennego są znikome.

Po ile u Was tona węgla?

--
animka

140. Data: 2016-07-23 19:00:12