"Wygaszanie Polski".

11. Data: 2015-06-12 19:36:28

Temat: Re: "Wygaszanie Polski".
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-12 19:07, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> https://youtu.be/N2k12eseF5I -- trochę pracochłonne, ale podobno wyniki
> bardzo dobre. Potem wszystko zależy od tego, czy szabaśnik dobry i długo
> trzyma ciepło.

Jednakże na zimną zimę dzieł trzeba chyba trochę kupić. Mam wyczerpać
nakład?

12. Data: 2015-06-12 20:32:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 18:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-11 02:15, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

> Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie
> starczy tego żaru.

To dobrze, będzie zgodnie z zamysłem autora.

Ewa

13. Data: 2015-06-12 21:32:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jednakże na zimną zimę dzieł trzeba chyba trochę kupić. Mam wyczerpać
> nakład?

Trzeba szukać też po innych iesbeenach i patrzeć na podawaną wagę.
Ciężkie czasy, człowiek musi ze wszystkim się liczyć.

--
Jarek

14. Data: 2015-06-12 21:33:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> To dobrze, będzie zgodnie z zamysłem autora.

Może nawet z zadumą. To słowo chyba bardziej pasuje.

--
Jarek

15. Data: 2015-06-12 22:02:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-12 21:32, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Trzeba szukać też po innych iesbeenach i patrzeć na podawaną wagę.
> Ciężkie czasy, człowiek musi ze wszystkim się liczyć.

Wiem, ale ważne, a ba! najważniejsze, żeby nie wygasło.

16. Data: 2015-06-12 22:12:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Wiem, ale ważne, a ba! najważniejsze, żeby nie wygasło.

Jeśli jednak wygaśnie, można podeprzeć się fotowoltaiką. Chyba.

--
Jarek

17. Data: 2015-06-13 00:14:05

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 czerwca 2015 18:45:03 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2015-06-11 02:15, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

> Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie
> starczy tego żaru.

> nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Jasne. Spróbuj spalić książkę. Teraz w papierze jest najmniej papieru.

18. Data: 2015-06-13 00:44:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jun 2015 15:14:05 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):

> Jasne. Spróbuj spalić książkę. Teraz w papierze jest najmniej papieru.

Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
użytkownicy książek - zamiast czytelników :->
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

19. Data: 2015-06-13 00:50:28

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 czerwca 2015 00:44:41 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
> użytkownicy książek - zamiast czytelników :->
> [...]

Przeczytaj i streść.

20. Data: 2015-06-13 01:09:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jun 2015 15:50:28 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):

> Przeczytaj i streść.

Te 5 linijek tekstu na maturze z polskiego do tej pory śni Ci się po
nocach?
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Furtka i domofon
Cheap Air Jordan XX9 Shoes Air Jordan 29 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Air Max 2015 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes Air Max 87 LTD Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Zatarła ? sie pompa obiegowa cwu
Bluray Samsung F7500 czy LG BP7300 czy ???