Wyjasnienie

1. Data: 2001-01-15 22:10:00

Temat: Wyjasnienie
Od: k...@b...gnet.pl (Mała) szukaj wiadomości tego autora

Jako nowa osoba, prosze wyjasnijcie jakie zasady obowiazuja na grupie. Bo
obowiazuja na pewno. Nie chcialabym zasiedzialym grupowiczom deptac po
odciskach ;-)
Mała

--
Prezentacja oferty i sprzedaz produktow Twojej firmy w Centrum e-biznesu
teraz za niecala zlotowke dziennie!

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-16 02:25:35

Temat: Re: Wyjasnienie
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mała" <k...@b...gnet.pl> skrev i meddelandet
> Jako nowa osoba, prosze wyjasnijcie jakie zasady obowiazuja na grupie.
Bo
> obowiazuja na pewno. Nie chcialabym zasiedzialym grupowiczom deptac po
> odciskach ;-)

Zasady takie jak u nas, w rodzine, w pl.soc.dzieci :-)

To bardzo fajna i zyczliwa grupa! Ja niestety, musze sie zawsze najesc,
zanim tu zajze ;-)

Pozdrawawiam wszystkich, magda

1. Data: 2001-01-16 06:51:53

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?B?TWGzYQ==?= <k...@b...gnet.pl> wrote:

> Jako nowa osoba, prosze wyjasnijcie jakie zasady obowiazuja na grupie. Bo
> obowiazuja na pewno. Nie chcialabym zasiedzialym grupowiczom deptac po
> odciskach ;-)
> Ma"a

Pytania o to, jak przyrzadzic kurczaka na sposob KFC wolno zadawac tylko
raz na miesiac.

Wladysla

Tort
ROTFL