Wyjazd do Anglii

1. Data: 2001-03-30 20:36:20

Temat: Wyjazd do Anglii
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was mógłby mnie jakoś doinformować w jaki sposób można sobie
załatwić w miarę tani (no, wyjazd do Anglii nigdy nie będzie bardzo tani)
wakacyjny wyjazd na pare tygodni do Anglii lub innego kraju anglojęzycznego
głównie w celu nauki języka?
Może da się załatwić jakieś tanie noclegi w jakichś schroniskach
młodzieżowych lub akademikach?
Z tego co wiem kursy angielskiego w Wielkiej Brytanii są raczej dość
drogie... a może nie?

Za wszelkie wskazówki i informacje z góry bardzo dziękuję!
Prosiłbym o kontakt na priva.

Przemek

1. Data: 2001-03-30 21:04:02

Temat: Re: Wyjazd do Anglii
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za wszelkie wskazówki i informacje z góry bardzo dziękuję!
Letnie obozy pracy wiejskiej Concordia
albo starsza Pani co cie przyjmie z otwartymi .... (rekami)

1. Data: 2001-03-31 11:36:34

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> drogie... a może nie?

Dokładnie. Są BARDZO drogie. Pobyt też.
Dorrit

1. Data: 2001-03-31 23:07:21

Od: "Katarzyna Kopycinska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorrit" <z...@c...com.pl> wrote in message

> Użytkownik "Przemek" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
>
> Dokładnie. Są BARDZO drogie. Pobyt też.
> Dorrit

Z tym to jest roznie. Bywaja drogie szkoly, bywaja i tansze. To zalezy
m.in. od miejsca, dlugosci kursu, pory roku (taniej w pazdzierniku czy
maju, czyli ogolnie poza sezonem). Generalnie warto sie zdecydowac,
nawet krotki pobyt b. duzo daje, zwlaszcza, jesli sie obracac caly czas
wsrod Anglikow (kwatera u miejscowej rodziny koniecznie!) Wybor szkol
jest b.duzy i mozna roznie trafic. Najlepiej polegac na rekomendacji
British Council, tel. w-wski 695-59-00, e-mail i...@b...pl
mozna od nich dostac informator, chyba rowniez na CD. Wiekszosc szkol ma
adresy internetowe, mozna zajrzec i o wszystko samemu sie dowiedziec.

Pozdrawiam i zycze powodzenia

Katarzyna Kopycinska

||||||||||||||| TESTY NA PRAWO JAZDY |||||||||||||||
słownik
JĘZYK ANGIELSKI-STUDIA PODYPLOMOWE-GDZIE SĄ NAJKRÓTSZE !!!!
Laboratoria do nauki języków obcych!
WIDEOPROJEKTORY, RZUTNIKI, WYPOŻYCZANIA, SPRZEDAŻ