Wyjmujesz z lodówki zmrożoną butelkę...

1. Data: 2015-05-25 16:07:23

Temat: Wyjmujesz z lodówki zmrożoną butelkę...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=m1MhtqIHkTg

--
????
???
??????

2. Data: 2015-05-25 16:28:38

Temat: Re: Wyjmujesz z lodówki zmrożoną butelkę...
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 16:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=m1MhtqIHkTg

kto ma czas zeby ja tam wlozyc?

wyjatklowo dlugie:

Little boxes on the hillside,
Little boxes made of tickytacky
Little boxes on the hillside,
Little boxes all the same
There's a green one and a pink one and a blue one and a yellow one
And they're all made out of ticky tacky and they all look just the same.

And the people in the houses all went to the university
Where they were put in boxes and they came out all the same,
And there's doctors and there's lawyers, and business executives
And they're all made out of ticky tacky and they all look just the same.

And they all play on the golf course and drink their martinis dry,
And they all have pretty children and the children go to school
And the children go to summer camp and then to the university
Where they are put in boxes and they come out all the same.

And the boys go into business and marry and raise a family
In boxes made of ticky tacky and they all look just the same.
There's a pink one and a green one and a blue one and a yellow one
And they're all made out of ticky tacky and they all look just the same.

--
gazebo

3. Data: 2015-05-25 22:45:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> [...]
> There's a pink one and a green one and a blue one and a yellow one
> And they're all made out of ticky tacky and they all look just the same.

Nie podałeś adresu:
http://www.youtube.com/watch?v=VUoXtddNPAM

A ja byłem na takim kierunku, gdzie nie wyszedłem jako pudełko hehe ;)
Młodzi pracownicy naukowi robili nam zajęcia np. z kultury popularnej
(powieść gotycka), estetyki XIX w. (Caspar David Friedrich, Furner, Blake,
Fuseli), podrzucali książki takie jak "Punkt zwrotny" Fritjofa Capry czy
"Zmysły śmierć i diabeł w kulturze romantyzmu" Praza. W księgarniach
wrocławskich można było nabyć xorcererskie książki wydawane przez
wydawnictwo "Fox" Skierkowskiego, np. teksty Petera Carrolla czy Principia
Discordia i wiele innych atrakcji, w bibliotece siedziałem nad młodopolskimi
hermetycznymi książkami Micińskiego czy nad średniowiecznymi i szamańskimi
wizjami życia pozagrobowego, o Dalekim Wschodzie już nie mówiąc... słowem
pamiętam lata studenckie jako jedną wielką kontrkulturową przygodę.

Żadna tam Malvina Reynolds czy Peter Seegers nie były na tym miejscu w 2
poł. lat 90-tych ub.w. Ja się fascynowałem przede wszystkim najpierw
Doorsami i ich psychodeliczną Celebracją Jaszczura:
https://www.youtube.com/watch?v=EDbQ7zyEp2s
A potem weszły różne metale i takie tam... nijak do tych wspaniałości
nudzie, przaśności i siermiężności pszenno-buraczanego i żytnio-kartoflanego
kaczego raju.

Dlaczego zatem mają mój głos nudni Whigowie przedstawiający się najpierw
jako Unia Wolności, następnie jako Awues i Placforma? A dlatego, że Torysi
są wrogami tej tantrycznej wizji. To są osobnicy, którzy chcą wyłączyć
ludziom te niesamowite kolory z przestworzy, wyprostować niesamowite kąty
przestrzeni budowli w R'lyeh, zablokować "godmode" i inne "cheaty". Szare
pudełka konserwatystów są jeszcze gorsze i jeszcze nudniejsze od kolorowych
pudełek Whigów.

--
????
???

4. Data: 2015-05-25 22:55:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> [...]

pudełka konserwatystów są jeszcze gorsze i jeszcze nudniejsze od kolorowych

PS. żeby było jasne - ja mam w dupie Whigowską wizję historii, potrzebna mi
jest ona jedynie jako parawan i dupochron, żeby mi nawiedzeni, ciemni
osobnicy nie porozbijali retort i nie pogasili athanora jak się ze swoimi
Igorami zabiorę do Opus Magnum.

--
????
???

5. Data: 2015-05-25 23:22:08

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 22:45, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie podałeś adresu:
> http://www.youtube.com/watch?v=VUoXtddNPAM

no fakt, jednakowoz wole ten link z podkladem wizualnym z Weeds:
https://www.youtube.com/watch?v=AvGd8vwWLpE

> [...]
> pudełka konserwatystów są jeszcze gorsze i jeszcze nudniejsze od kolorowych

jesli chodzi o kolory to CMYK badz RGB mi sie przydaja :)

--
gazebo

6. Data: 2015-05-25 23:24:07

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 22:55, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> jest ona jedynie jako parawan i dupochron, żeby mi nawiedzeni, ciemni
> osobnicy nie porozbijali retort i nie pogasili athanora jak się ze swoimi

tak offtopicznie (chyba) to ilez czlowiek moze zmiescic w tej dupie :)
miodzik ponoc tez

--
gazebo

7. Data: 2015-05-25 23:53:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> no fakt, jednakowoz wole ten link z podkladem wizualnym z Weeds:
> https://www.youtube.com/watch?v=AvGd8vwWLpE

Rzeczywiście lepszy.

> jesli chodzi o kolory to CMYK badz RGB mi sie przydaja :)

Na monitorze nie uzyskasz prawdziwego głębokiego fioletu choćbyś się wścik.
Jedynie nędzną podróbkę w postaci purpury.

--
????
???

8. Data: 2015-05-26 00:06:15

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 23:53, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Na monitorze nie uzyskasz prawdziwego głębokiego fioletu choćbyś się wścik.
> Jedynie nędzną podróbkę w postaci purpury.

jak sie wscikne to lustro mi enough :) przy teczy zglaszam sie do Guinessa
--
gazebo

Kto liczy ten wygrywa?
Re: Sondaże sondażami ...