Wykłady Dalajlamy

241. Data: 2008-12-17 21:57:25

Temat: Re: Wykłady Dalajlamy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2008 22:53:55 +0100, medea napisał(a):

> OK. Od dzisiaj postaram się nie przepuścić Ci niczego. ;-P
>
> Ewa

OKi :-)

242. Data: 2008-12-17 22:02:08

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> juz nie pamietam tego filmu. a nie chodzi o dzien swira?

zdecydowanie nie

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

243. Data: 2008-12-17 22:02:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> http://fmania.pl/akronimy-w-internecie-czyli-co-ozna
cza-eot-mspanc-itp-vt4133.htm?printertopic=1&t=4133&
start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult

Może się pomylili?

Ewa

244. Data: 2008-12-17 22:23:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

cza-eot-mspanc-itp-vt4133.htm?printertopic=1&t=4133&
start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult

> Może się pomylili?

oczywiście

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

245. Data: 2008-12-17 22:47:13

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zaczynam dostrzegać coraz więcej podobieństw między nami, ciekawe...
>
> Ewa

:*

Adam

246. Data: 2008-12-17 23:25:40

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Miało być "te moje błędy", potem żeby zawęzić zakres, wstawiłam "z",
> dopisałam "-ich" zamiast "e", zapomnialam skasować "j" - i wyszło, co
> wyszło :-D

Kurwa, jak sie kretynka tlumaczy, zeby tylko nie doznac uszczerbku na swoim
wypracowanym i wytworzonym pieczolowicie wizerunku, ktory tutaj klamliwie
sprzedaje. Przeciez wiekszosc wie, ze jestes przyglup...
--
Bluzgacz

247. Data: 2008-12-18 06:06:28

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popieram. Dziecięca psychika nie jest w satnie wychwycić sensu czy
> mechanizmu alegorii.
> Do operowania alegorią trzeba miec najpierw duuuuzy zasób doświadczeń
> sczegółowych.

To ja bym tam na wszelki wypadek przebedał dzieciska, czy aby normalne,
skoro tak twierdzisz, że tak jest. Bo jak się operuje alegorią na bazie
doświadczeń duuuuużego zasobu tylko, to potem Palikot wychodzi...

Pzdr
Paweł

248. Data: 2008-12-18 06:08:44

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieca jest tylko litość dla nich. Jak widać "babskość" łączy sie z
> kobiecościa w zadziwiających kombinacjach :-)

A nie mieszaj mi kobievości z babonowatością... to zupełnie inne kategorie,
czasami mylone przez mężczyzn, to prawda, ale... ludzie ponoć się dzielą na
tych co kochają Kubusia Puchatka i na tych, co nienawidzą. Ja wolę być po
stronie kochających, reszta uzdrawiaczy świata i sądzicieli wszystkiego o
wszystkim mnie nie interesuje i nad tymi mogę się litować jedynie, co nie
rozumieją Shreka ;o)

Pzdr
Paweł

249. Data: 2008-12-18 08:48:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2008 07:08:44 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> wszystkim mnie nie interesuje i nad tymi mogę się litować jedynie, co nie

Aż za bardzo rozumieją i dlatego jest mało interesujący. A Kubusia Puchatka
kochają w dzieciństwie.

Możesz się tak litować aż do... osiągnięcia dorosłości :-)

250. Data: 2008-12-18 13:08:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości :

> [...]
> na drugie, a to, które zostanie, będzie wiedziało, że jest oczekiwane i
> miarę możliwości dokończy na tym padole wszystkie nasze wspólnie zaczęte
> sprawy - bo po to się właśnie bierze ślub, aby je mieć, i potem mieć
> szansę
> i obowiązek dokończyć, kiedy jedno odchodzi.

> A, tak mi się zebrało. W sumie dobry i ważny temat, chyba wcale tu nie
> poruszany. Temat klimakterium/andropauzy nie jest dla mnie czymś
> wstydliwym, lecz okazją do refleksji nad tym, kto z nas może w nie wejść
> ze
> spokojem, a dla kogo to wielkie problemy.

A dla mnie okazją do refleksji jest problem, co będzie, jak Tam to jedno
nie poczeka na drugie... To znaczy, gdzie sobie pójdzie? :)

michał

Gyöngyhajú lány
Re: Jak sie modlicie?
Każdego dnia człowiek uczy się czegoś nowego
drodzy poeci, pora umierac
Etyka dziennikarska!