Wykłady Dalajlamy

291. Data: 2008-12-19 06:48:40

Temat: Re: Wykłady Dalajlamy
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1i6i4wkayc6f0.1ic6xioo0x17q.dlg@40tude.net...

> Jeśli o to Ci chodzi, o co chodzi i mnie (a wiem, że tak), to ja własnie
> dojrzałam do przeczytanych wielokrotnie w dzieciństwie, a niekompletnie (z
> naturalnych powodów) odbieranych wtedy, tomów Muminków (że posłużę się
> ściągą z Wiki, aby szybko przyblizyć, bo sporo osób jednak nie zna):

Dla mnie do dziś kultowa pozycja!

Pzdr
Paweł

292. Data: 2008-12-19 06:51:02

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, bo TY zupelnie inaczej byś dorósł wg mojego schematu dorastania -
> liczy
> się TWORZYWO...

Ano, jk tak, to tak, ale widzisz, liczy się właśnie Tworzywo... ja sobie
doskonale wyobrażam wszelkie możliwe sposoby dorastania, jako plastyczne
tworzywo, a Ty?

;o)

Pzdr
Paweł

293. Data: 2008-12-19 11:16:46

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> W jednej z glownych rol xxxlka, ktora robi za Buke.

o matko, co za piekny burn :]

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

294. Data: 2008-12-19 11:56:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2008 22:36:10 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> A to tam nie było metalu lżejszego od powietrza? No co Ty... takie bujdy
> dla dorosłych poważnych ludzi? ;)

A nie znasz takiego metalu??? - w owym czasie nie była to tak do końca
fantastyka, przez niektórych naukowców wodór był traktowany jako metal ze
wzgl. na swoje właściwości :->

295. Data: 2008-12-19 11:57:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2008 22:37:44 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Pogodne nastawienie do życia. :)

Mało. To można mieć (jak widać chocby po mnie) bez Shreka.

296. Data: 2008-12-19 12:36:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> polecam genialną książkę "co tam u ciumków" pawła beręsewicza.
> dla dzieci od 6-ciu lat do 12-stu pewnie nawet - ale idealna, piękna,
> prześmieszna i przefajna!
> :)

Mam nadzieję, że to nie o niegrzecznych chłopcach, bo moja córka takich
nie lubi ;)

Dzięki, wypróbujemy.

Ewa

297. Data: 2008-12-19 12:37:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Inna sprawa, ze Muminki tak jak i Puchatek to porazka w chuj.

Myślisz tak, bo dzieci nie masz. Mnie się nigdy wcześniej nie podobały
ani Puchatek, ani Muminki.

Ewa

298. Data: 2008-12-19 12:52:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Myślisz tak, bo dzieci nie masz. Mnie się nigdy wcześniej nie podobały
> ani Puchatek, ani Muminki.

to nie przesadza, ze jemu/jego dzieciom sie spodobaja lub beda mialy
(jego dzieci bo on juz mial) ten kontakt, spotykalem kiedys ludzi,
ktorzy nie sluchali Pink Floyd i nie ogladali Blues Brothers, jestem
przekonany, ze dalej sa tacy

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

299. Data: 2008-12-19 13:04:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> [...]
> (jego dzieci bo on juz mial) ten kontakt, spotykalem kiedys ludzi,
> ktorzy nie sluchali Pink Floyd i nie ogladali Blues Brothers, jestem

Chodzi mi o to, że książki, zwłaszcza o Muminkach, prezentują pewien
rodzaj subtelnej wrażliwości, którą dostrzega się chyba dopiero wtedy,
kiedy ma się dzieci. Być może też wcześniej, jeśli dzieciom zaszczepią
ją rodzice. Mnie czytano głównie Baśnie Andersena w dzieciństwie, co
uważam za gruby błąd. ;)

Ewa

300. Data: 2008-12-19 13:37:43

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chodzi mi o to, że książki, zwłaszcza o Muminkach, prezentują pewien
> rodzaj subtelnej wrażliwości, którą dostrzega się chyba dopiero wtedy,
> kiedy ma się dzieci.

chodzi o to, ze sie je wtedy obserwuje i zauwaza ich rozwoj/reakcje? ze
zostalismy przez lata w pewien sposob skostniali a dzieci nas
odwilzaja (badz co badz starzejemy sie i dorastamy po drodze do roli
dziadkow)? czasami pokazuja nam swiat, ktorego mysmy nie zauwazali badz
nie mielismy okazji, czytalem Muminkow, bardzo mi sie podobaly, ale
watpie by moja corka do nich siegnela, swoja droga owe trolle/gnomy czy
jak ich tam zwal mialy swoj niepochlebny nius ze strony krzewicieli
wiary :)

> Być może też wcześniej, jeśli dzieciom zaszczepią
> ją rodzice. Mnie czytano głównie Baśnie Andersena w dzieciństwie, co
> uważam za gruby błąd. ;)

te prawdziwe z prawdziwych? :) swiat sie zmienia a wydelikacenie
kolejnych pokolen wcale dobrze nie rokuje

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

Gyöngyhajú lány
Re: Jak sie modlicie?
Każdego dnia człowiek uczy się czegoś nowego
drodzy poeci, pora umierac
Etyka dziennikarska!