Wykładzina w płynie

1. Data: 2001-05-14 07:49:29

Temat: Wykładzina w płynie
Od: "Tadyl" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taras z desek. Potrzebuję pokryć go czymś w rodzaju wykładziny/masy
(cienkiej od 2 do 3 mm wylewki/masy/szpachli) która z jednej strony dałaby
warstwę ochronna przeciwwilgociową a z drygiej strony spełniała funkcję
antypoślizgową. Ta druga funkcja jest nawet ważniejsza. Czy ktoś zna taki
środek. Coś w rodzaju wylewanej masy.

1. Data: 2001-05-14 09:29:15

Temat: Re: Wykładzina w płynie
Od: "Pawel Schmidt" <p...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadyl" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> warstwę ochronna przeciwwilgociową a z drygiej strony spełniała funkcję
> antypoślizgową. Ta druga funkcja jest nawet ważniejsza. Czy ktoś zna taki

Popytaj o specjalne farby do posadzek przemysłowych. Będę czymś takim
pokrywał podłogę w garażu i z ulotek wyczytałem, że są też takie, jakich
potrzebujesz - tzn. do powierzchni na zewnątrz budynku, utwardzajace,
przeciwpoślizgowe. Niestety ulotek nie mam przy sobie.

Pozdrawiam

Paweł

1. Data: 2001-05-15 13:24:21

Od: "Adam Krawczyk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadyl" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warstwę ochronna przeciwwilgociową a z drygiej strony spełniała funkcję
> antypoślizgową. Ta druga funkcja jest nawet ważniejsza. Czy ktoś zna taki

Wiem o co ci chodzi tez to rozwazam jako wykonczenie podlogi na balkonie i
tarasie, ale moja polowka protestuje
ze wzgledu na koszty - ponoc to dosc drogie w porownaniu do gresu.

Wiec dolaczam sie do pytania z uwzglednieniem cen.

--
_____
Pozdrawiam

duża ulga budowlana
Grzyb w nowym mieszkaniu.
uproszczony kosztorys
Wykonczenie mieszkania
mieszkanie w centrum czy domek na granicach miasta?