Wyklęcie się jako najlepszy sposób na stres

1. Data: 2000-09-14 17:24:11

Temat: Wyklęcie się jako najlepszy sposób na stres
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Siemano!!!
Co kurwa, brakowało Wam moich postów? Tylko teraz chuje jebane się nie
czepiać, że klnę, bo muszę się wyżyć wkońcu, a bez tego normalnie moje życie
staje się puste. Muszę się wyklnąć, żeby potem nie napadać z siekierą na
tych chuja wartych starych!!! Powoli już umierałam :-(. Wszystko kurwa to
jest w chuja warte i ten jebany 18-latek... Kurwa mać, po co tak się pięknie
uśmiecha, żeby jebanie wkurwiać Anie? Niech się kurwa pierdoli, jeszcze
widział mnie z tamtym chujem, to już całkiem chujówka. Kurwa wzięłam dzisiaj
polejzłam do tego jebanego sklepu w chuja blisko i w chuja kupiłam sobie
Tyskie w puszcze, a potem na lekcji siorbałam w chuja jak baba się odwracała
i dosiorbałam do końca. Było to na czczo więc mnie trochę zakręciło. Jutro
przyniosę do szkoły spirytus z miodem, ale będzie zadyma. W chuja tak
powkurwiam tych jebanych nauczycieli, że wreszcie jebane sukinkoty nie będą
się do mnie tak lizać, bo im zajebię, wypalę im kwasa w mózgu, że się
posrają flakami i porzygają gównami, a posikają krwią. Tak sobie wyobrażam
chuja i cieknącą z niego krew... ale fajnie. Może by się chuj jebany
wreszcie nie popuszczał tym świństwem w jakimś tam kolorze białym i zapachu
rzygów ptaka, ale tego takiego normalnego ptaka i tych normalnych rzygów.
Przylajzł chujaszek, co jest nic nie wartym dupociągiem. Kurwa, stałam sobie
dzisiaj przed szkołą z fają w zębach, a zajebany rudy chuj - mój wujek
lajzł i kurwa się gapił na mnie jakby chuj mial takie jebane prawo. Już
chciałam powiedzieć, żeby spierdalał, ale w chuja mógłby naskarżyć, a moje
staruchy myślą, że nie palę, więc się pierdolonie nic nie odezwałam, nawet
się nie przywitałam. Niech kurwa myśli, że pomylił osoby. A zresztą mam te
swoje kurwa lata i pewne prawa, a mianowicie wiem, że nikt nie ma prawa mi
czegokolwiek zabronić, więc mimo tego, że nie mam prawa, to jednocześnie je
mam i w chuja z niego kurwa nie zrezygnuję.
W chuja pizdę, muszę się pomastrubować, bo mnie coś swędzi. To znaczy muszę
się tylko podrapać, ale w sumie na jedno wychodzi ;-).
--
Ania Lipek
a...@p...com

"Polacy są jak rzodkiewki, tylko z wierzchu czerwone"
Lech Wałęsa