Wykonanie elewacji budynku jednorodzinnego

1. Data: 2017-03-04 19:46:45

Temat: Wykonanie elewacji budynku jednorodzinnego
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam. Planuję wykonanie elewacji domu jednorodzinnego i teraz :
1/ czy modne ostatnio ocieplenie styropianem i wykończenie tynkiem akrylowym,
2/czy tynkiem klasycznym /wapiennym/
Co do metody pierwszej obawiam się,że przy niedostatecznej wentylacji wnętrza
budynku,(a tak został zbudowany)mury mogą nasiąkać wilgocią: wody z kwiatów,których
mam bardzo dużo i które uwielbiam oraz z oddechów - bez możliwości odparowania na
zewnątrz przez "kożuszek " styropianu.
Wariant drugi - tynk wapienny chyba nie ma tej wady.
Proszę poradżcie bo mężczyzny nie mam w domu
i nie wiem który wariant wybrać.
Jola

2. Data: 2017-03-05 11:02:26

Temat: Re: Wykonanie elewacji budynku jednorodzinnego
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 marca 2017 19:46:46 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:
> [...]
zewnątrz przez "kożuszek " styropianu.
> Wariant drugi - tynk wapienny chyba nie ma tej wady.
> Proszę poradżcie bo mężczyzny nie mam w domu

Na pl.misc.budowanie wrzuć to pytanie.
Tam więcej zorientowanych w temacie.

3. Data: 2017-03-05 23:32:52

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zewnątrz przez "kożuszek " styropianu.
> Wariant drugi - tynk wapienny chyba nie ma tej wady.
> Proszę poradżcie bo mężczyzny nie mam w domu

KRIS dziękuję za podpowiedz. Skorzystam z tej rady.Jola

4. Data: 2017-03-06 07:04:03

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 marca 2017 23:32:53 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:
Jola

> KRIS dziękuję za podpowiedz. Skorzystam z tej rady.Jola

Wstawiaj więc pytanie tu:
https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.budo
wanie

5. Data: 2017-03-08 23:58:33

Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-03-04 19:46, a...@g...com wrote:
> [...]
mam bardzo dużo i które uwielbiam oraz z oddechów - bez możliwości odparowania na

oddychanie murow to mit

"Strumień pary wodnej przepływający przez ściany zewnętrzne z cegły
pełnej typowego mieszkania stanowi od 0,5 do niespełna 3% całego
strumienia pary wodnej usuwanej z mieszkania"

6. Data: 2017-03-10 09:18:55

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2017 o 19:46, a...@g...com pisze:
> [...]
zewnątrz przez "kożuszek " styropianu.
> Wariant drugi - tynk wapienny chyba nie ma tej wady.
> Proszę poradżcie bo mężczyzny nie mam w domu

Wybierz ocieplenie styropianem i wykonczenie tynkiem silikonowym. Jest
drozszy ale bardziej odporny na brud i plesnienie. Wentylacja budynku
nie zachodzi przez sciany tylko przez kanaly wentylacyjne, szpary w
oknach i przede wszystkim przez dach.

7. Data: 2017-05-23 18:17:20

Od: Marcin Tomczak <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Z tynków silikonowych mogę polecić Foveo Tech TN30. Ponadto warto zastosować dobrej
jakości farbę podkładową. Dzięki temu właściwości tynku będą jeszcze lepsze.

Brama automatyczna pytanie
światełko
czy mogla kostka isc w gore ?
odkurzacz z wodnym filtrem