Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung

1. Data: 2015-09-01 12:47:31

Temat: Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
Od: martun <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wymienic wyswietlacz w lodowce samsung rl 34 egps ??
I gdzie najtaniej kupic taki wyswietlacz

2. Data: 2015-09-03 21:24:08

Temat: Re: Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-01 o 12:47, martun pisze:
> Jak wymienic wyswietlacz w lodowce samsung rl 34 egps ??
> I gdzie najtaniej kupic taki wyswietlacz
Od doły wyświetlacza są dwa zaczepy, delikatnie trzeba jakimś małym
wkrętakiem płaskim podważyć.
W necie jest trochę tych wyświetlaczy.
od 150pln.

History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
Jakie palniki do usuwania roślin polecacie i czy w ogole polecacie ?