Wymiary zmywarek (nie szerokość ;-) )

1. Data: 2005-03-03 15:14:01

Temat: Wymiary zmywarek (nie szerokość ;-) )
Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przymierzam się do kupna zmywarki. W trakcie "polowania" na jedynie słuszny
model pojawił się pewien problem.
Szafki w mojej kuchni mają głębokość 55 cm. Czyli dodając do nich grubość
drzwiczek mamy ok 56 cm.

I tu powstaje pytanie. Jak się ma głębokość zmywarki podawana przez producenta
do minimalnej głębokości wnęki, w którą ma być ta zmywarka wstawiona
(dokładnie chodzi o BOSCH SGV33E03EU - do pełnej zabudowy, głebokość 55 cm)?

Na tak postawione pytanie sprzedawca w sklepie zasłonił się danymi producenta
i rysunkiem montażowym. Tyle tylko, że rysunek montażowy dostępny na stronie
BOSCHa nie przedstawia węża i kabla zasilającego.
W Dziale Technicznym BOSCHa usłyszałem tylko "wszystkie potrzebują blatu 60
cm". Blat co prawda tyle ma, ale głupio będzie wyglądać zmywarka wystająca 3
cm przed szereg....

Jakie są Wasze doświadczenia w tej kwestii?
Jeśli chodzi o innych producentów to dla Whirpoola, z tego co udało mi się
doczytać, wnęki sa głębsze o ok 1,5 cm niż zmywarka.
Krótszych zmywarek niż te 55 cm, a o szerokości 60cm już nie znalazłem. Czy to
oznacza, że czeka mnie kucie ściany aby poprowadzić przewody?

Pozdrawiam

Rex

2. Data: 2005-03-03 15:34:40

Temat: Re: Wymiary zmywarek (nie szerokość ;-) )
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jesli masz masz szafki 55cm i blat 60 cm to zmywarke spokojnie zamontujesz.
Nic nie bedzie wystawac.
Twoje obawy oceniam jako nieuzasadnione. Po prostu kupuj, zamontuj i uzywaj
bo czas ucieka :)

--
pozdrawiam
pawelWN

3. Data: 2005-03-03 15:43:35

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jesli masz masz szafki 55cm i blat 60 cm to zmywarke spokojnie zamontujesz.
>Nic nie bedzie wystawac.

Nie wiem, czy zostałem dobrze zrozumiany. Te 5 centymetrów luzu jest od przodu
szafek. Tył opiera się na ścianie.
Jeśli zmywarka z wężem i kablem potrzebuje np 56,5 cm to będzie wystawać przed
innymi szafkami, chociaż oczywiście zmieści się pod blat.

Pozdrawiam

Rex

4. Data: 2005-03-03 16:00:28

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed
> innymi szafkami, chociaż oczywiście zmieści się pod blat.

Sprawdzilem u siebie i jest tak, odleglosc od konca blatu (60cm) do drzwi
zmywarki (bez frontu) wynosi dokladnie 5 cm. Zmywarka jest dosunieta do
samej sciany. Czyli masz te 5 cm i ocen sam jak to bedzie wygladac.
Oczywiscie pamietaj ze w te 5cm wchodzi jeszcze front mocowany do dzrwi.
Mozliwe, ze trzeba bedzie pozostale szafki wysunac do przodu z 1 -2 cm. Ale
to nie problem.

--
pozdrawiam
pawelWN

5. Data: 2005-03-03 16:11:06

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sprawdzilem u siebie (...)
Dzięki! To są informacje na jakie liczyłem :-) Czy możesz mi jeszcze podać
model swojej zmywarki, tak abym mógł poszukać jej wymiarów fabrycznych?
(ewentualnie same wymiary)

>Mozliwe, ze trzeba bedzie pozostale szafki wysunac do przodu z 1 -2 cm. Ale
>to nie problem.
Takiej możliwości niestety nie ma :( (wynika to z układu kuchni i sposobu jej
montażu)

Pozdrawiam

Rex

6. Data: 2005-03-03 16:20:08

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możesz mi jeszcze podać model swojej zmywarki, tak abym mógł poszukać
> jej wymiarów fabrycznych?
> (ewentualnie same wymiary)

Moja zmywarka to Bosch SGV46A13. Wymiary ma na 99% takie jak ta, ktora
chcesz kupic, ale dla pewnosci sprawdz.

--
pozdrawiam
pawelWN

7. Data: 2005-03-03 16:22:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rex <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> do minimalnej głębokości wnęki, w którą ma być ta zmywarka wstawiona
> (dokładnie chodzi o BOSCH SGV33E03EU - do pełnej zabudowy, głebokość 55 cm)?

Trochę z innej beczki - miałam podobny problem (płytsza szafka na zmywarkę) i
kupiłam po prostu płytszą zmywarkę. Niektóre tak mają. 53,5? Jakoś tak. W
każdym razie trochę płytsze istnieją.

JoP

niecodzienne zastosowania sprzetu AGD
[ntg] e-marketing dla Ciebie
Lodówka electrolux ERB 3023X
Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?
demonataz paneli klejonych