Wymioty.

1. Data: 2006-02-08 10:43:33

Temat: Wymioty.
Od: "dodka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy wiedzą Państwo czym zatrzymać wymioty u 4-latka i jaką
zastosować dietę. Z góry dziekuję za podpowiedzi.

2. Data: 2006-02-08 11:02:52

Temat: Re: Wymioty.
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie czy wiedzą Państwo czym zatrzymać wymioty u 4-latka i jaką
> zastosować dietę. Z góry dziekuję za podpowiedzi.

Lepiej zapytac lekarza, lub na grupie pl.sci.medycyna.

Adiola

3. Data: 2006-02-08 11:11:09

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" ...

> Użytkownik "dodka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Lepiej zapytac lekarza, lub na grupie pl.sci.medycyna.

Co do diety i sensowności hamowania wymiotów, zdecydowanie lekarz potrzebny.
Wiecie z czego taka reakcja: zatrucie, rotawirus, inne?

BTW, odgazowana cola pomaga.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

4. Data: 2006-02-08 11:36:48

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie czy wiedzą Państwo czym zatrzymać wymioty u 4-latka i jaką
> zastosować dietę. Z góry dziekuję za podpowiedzi.

najlepiej od razu natychmiast do lekarza to nie jest normalne. żadnych
lekarstw na własna rękę

lekarz pewno da smectę i gastrolit (obrzydlistwa) ale najpierw trzeba znać
przyczynę.

pozdrawiam, mletka

5. Data: 2006-02-08 19:23:59

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mletka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lekarstw na własna rękę
>
> lekarz pewno da smectę i gastrolit (obrzydlistwa) ale najpierw trzeba znać

Gastrolit to dałabym od razu i dużo pić małymi łyczkami, żeby nie pobudzać
do dalszych wymiotów. Powołuję się na lekarza, do którego dzwoniłam, gdy
moje dziecko wymiotowało. Jeśli nie chce pić gastrolitu, to słaba lekko
osłodzona letnia herbatka.

Gosia

6. Data: 2006-02-10 16:06:43

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do dalszych wymiotów. Powołuję się na lekarza, do którego dzwoniłam, gdy
> moje dziecko wymiotowało. Jeśli nie chce pić gastrolitu, to słaba lekko

ale nie wolno słodzić cukrem tylko eeeeee wyleciało mi z głowy ale w aptece
będą wiedzieć co zamiast cukru.
pozdrawiam , mletka

7. Data: 2006-02-10 19:34:01

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> ale nie wolno słodzić cukrem tylko eeeeee wyleciało mi z głowy ale w
> [...]

Pewnie glukoza
Pozdrawiam
Gosia

Wszy
Ezoteryczne źródła i scieżki homeopatii - help me !!!
Zatrucia lekami wśród dzieci.
wada wzroku
Trójka dzieci