Wymyśłiłam nowy ścieg.

1. Data: 2005-06-06 09:11:52

Temat: Wymyśłiłam nowy ścieg.
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest drutowo-szydelkowy. Drutami jersey np. 4 rzędy, potem zbieramy z drutu w
slupki 1 rząd, wracamy znowu slupkami, czyli 2 rzedy slupkow, potem oczka
lancuszka na drut (mozna od tylu, albo od przodu) i znowu jersey tyle samo -
czyli 4 rzedy, albo wiecej rzedow i znowu slupki. Mozna dowolnie wymyslac
odleglosci i zalezy od wloczki, ale fajnie to wyglada, choc jest pracochlonne.
Mozna tez wrocic slupkami co drugi slupek.
Olusia