Wynik EKG

1. Data: 2000-10-14 07:57:36

Temat: Wynik EKG
Od: "ISMAIL" <a...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co oznacza, jeżeli
u 30-letniej osoby podczas EKG piszą - "całkowity blok odnogi prawej" (mam
nadzieję że nie pokręciłem

Dzięki z góry

2. Data: 2000-10-14 15:09:44

Temat: Re: Wynik EKG
Od: "MZ" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> u 30-letniej osoby podczas EKG piszą - "całkowity blok odnogi prawej" (mam
> nadzieję że nie pokręciłem

niepokreciles. to znaczy, ze zablokowne jest przewodnictwo nerwowe w prawej
odnodze peczka Hissa (wlokna nerwowe serca)

3. Data: 2000-10-14 19:34:23

Od: "ISMAIL" <a...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno. Czy należy się tym martwić czy to nic takiego?

4. Data: 2000-10-15 21:38:23

Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jedno. Czy należy się tym martwić czy to nic
> takiego?

Generalnie blokiem prawej odnogi pęczka Hisa nie należy się za bardzo
przejmować. Tak się czasami zdaża i nikt raczej nie potrafi tego racjonalnie
wytłuaczyć. Jednak sprawa wymaga kontroli u kardiologa (najlepiej) bo może
to być efektem niedokrwienia mięśnia sercowego. Przy bloku lewej odnogi to
jest zupełnie inaczej. Prawie zawsze jest wtedy wynikiem niedokrwienia
(zawału) lub zapalenia.

--
Pozdrowienia
=DobeX=

Prywatna strona www na: http://www.dobex.w.pl
Medyczna strona www na: http://www.dobex-med.w.pl

rdest ptasi
Strona z lekami
dysbakterioza układu pokarmowego!!! candydoza
jak podnieść poziom serotoniny w organizmie?
Kto slyszal o Adamo?