Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET

1. Data: 2015-09-25 03:49:11

Temat: Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Toż to do Pani Nędzy nawet o kasę(199zeta) nie chodzi, ale o zasadę. Ale jego mać nie
popuszczę!!

1) Urządzenie ma kuilkanaście programów wypieku czegokolwiek. Instrukcja obsługi
owego badziewia podpowiada w jakiej ilości należy wsypać składniki i jaki program
wybrać.

2) Zgodnie z instrukcją na programie '1' wychodzi zakalec. No problem, daję kumplowi
na przynętę na ryby... Program '2' => 'n',to samo. Da capo al fine (pkt. 2) chyba z
10 razy !!

3) Podejmuję próbę wypieku w piekarniku. (proporcje podane przez Zelmera, czasy
'dorastania' ciasta też przez Zelmera), LIPA!! - zaś zakalec !!

4) UWAGA ! : Robię ręcznie w/g księgi kucharskiej ciasto chlebowe, kompletnie nie ma
się to jak do maszyny Zelmera. Wrzucam do piekarnika (220st) Efekt : REWELA !!

5) Może by ta badziew mogła działać, gdyby użytkownik miał możliwość regulacji czasów
poszczególnych procesów robienia chlebka. Niestety nie ma !! Są tam gotowe programy
o kant dupy rozbić!

6) A teraz takie trochę pierdulamenty, ale też wpieniające.

6.a -

Na wierchu tego badziewia jest wyświetlacz LCD. Ma on wyświetlać/pokazywać
użytkownikowi w jakim aktualnie stadium wypieku jest nasze pieczywko. Japierdole!!!
Czyżby to LCD pochodziło z lat 70-tych, gdzie prowadzono badania w tym temacie?
Gówno(słabo) na tym widać nawet przy oświetleniu zewnętrznym źródłem światła pod
dowolnym kątem.

6.b -

Jest zamontowana w badziewiu LED'a sygnalizująca, że urządzenie aktualnie wykonuje
jakąś robotę... Wystarczy oddalić się o jakieś 0.5 metra od badziewia, coby nie
widzieć świecącego LED'a. Dlaczego? Ano dlatego, że
Front Panel ma jekieś 5mm grubości, a LED'a jest zamontowana na samym spodzie PCB, i
guzik z jej świecenia..

=====================

No i teraz najlepsze. Neonet w/g karty gwarancyjnej nie chce mi oddać kasy, mam to
oddać do ichniego serwisu, i to naprawią. Buahaha.. !!! Rozumiem, że Pan Zenek z
serwisu zrobi "śróbkę w dupkę" i powali tych inżęnierów z Zelmera. Nawet mnie to
zbytnio nie dziwi mając na uwadze fakt, że istnieją w PL Wyższe (sic) Szkoły
Zawodowe.

================================

OK, aferę w neonecie zrobię po swojemu, jaki wypiekacz do chleba sugerujecie ?

2. Data: 2015-09-25 07:32:25

Temat: Re: Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Od: anna <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2015 o 03:49, s...@g...com pisze:

> OK, aferę w neonecie zrobię po swojemu, jaki wypiekacz do chleba
sugerujecie ?

Żaden.
Ja mam Moulinexa, ale stosuję go wyłącznie do zarabiania ciasta lub
pieczywa na drożdżach, jak nie mam czasu.
Wrzucam składniki, włączam program mieszający i zajmuję się innymi
rzeczami. Wyrastanie końcowe dokonuje się poza wypiekaczem, pieczenie
takoż. Używam piekarnika.
Teraz jestem mądra i już nie kupiłabym kolejnego. Tylko zagraca kuchnię .

Pozdrawiam

Anka

3. Data: 2015-09-25 09:14:30

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-25 o 03:49, s...@g...com pisze:
(ciach wynurzenia)

>jaki wypiekacz do chleba sugerujecie ?

Żaden, ciasto wyrób robotem lub ręcznie, niech sobie rośnie gdzieś w
kuchni, a reszta dopełni się w piekarniku.
--
B.

4. Data: 2015-09-25 10:50:12

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Żaden, ciasto wyrób robotem lub ręcznie, niech sobie rośnie
> gdzieś w kuchni, a reszta dopełni się w piekarniku.

Rada dobra, nie mam zamiaru jej kwestionować. Ale moja znajoma
mieszkająca w Niemczech ma taki automatyczny programowany piec
do chleba, używa. Wszyscy sąsiedzi mają i używają, sprzęt jest
w tamtych rejonach bardzo popularny. Mówili mi, że to wszysko
w związku ze zdobyczami socyalizmu. Piekarze niemieccy zakazaną
mają pracę w nocy, aby mogli się dobrze wyspać i być zawsze
zdrowym i wypoczętym. Przeto by rano mieć świeże pieczywo, ludzie
pieką tam po domach, wieczorem wkładając potrzebne ingrediencje
do wnętrza machiny i nastawiając zegar na pożądaną godzinę.

Jarek

--
A pewien piekarz biały
Zapiekał gwoździe w kajzerkach

5. Data: 2015-09-25 11:06:09

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieką tam po domach, wieczorem wkładając potrzebne ingrediencje
> do wnętrza machiny i nastawiając zegar na pożądaną godzinę.

One Niemce i Francuzy... kto by im tam ufał, noszą pludry i rajtuzy.
Moi rodzinni i znajomi też mają machinę, też sobie chwalili przy
pierwszych użyciach, a później już ustrojstwo leży i się kurzy.
Może kiedy ktoś piecze chleb w ilościach hurtowych i na okrągło,
przydaje się, ja to robię co jakiś czas i wolę zwykły garnek rzymski.
Mający machinę chwalą sobie ją też do ciasta drożdżowego, a ja jakoś
lubię ten ceremoniał tradycyjnego rośnięcia.

Ale to ja tak mam, w sumie może niepotrzebnie studzę entuzjazm.
https://www.youtube.com/watch?v=3-RqhhIrdqg
--

B.

6. Data: 2015-09-25 11:13:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 07:32:25 +0200, anna napisał(a):

> [...]
> takoż. Używam piekarnika.
> Teraz jestem mądra i już nie kupiłabym kolejnego. Tylko zagraca kuchnię .

Prawda. Z zagracaniem sobie poradziłam - podarowałam chcącemu, z należytym
oatrzeżeniem, oczywiście. Nie pytam, czy korzysta 3-)

7. Data: 2015-09-25 11:15:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 10:50:12 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
> w związku ze zdobyczami socyalizmu. Piekarze niemieccy zakazaną
> mają pracę w nocy, aby mogli się dobrze wyspać i być zawsze

Ichni górnicy pewnie takoż... Ciekawe, czy lekarze też.

8. Data: 2015-09-25 17:26:23

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większość tak ma.
Dlatego należy wziąść dużo mniej składników, wybrać program "najbardziej
rumiany",
i dopiekać 15 min.
W sumie, jak ktoś ma wprawę, to ze względu na dużo większą objetość
piekarnika, "czas na bohenek" jest bardzo podobny do pieczenia w kuchence
tradycyjnej.
Czasowo, pieniężnie i pracowitość są w obu wersjah podobne, a jak pieczesz w
kuhence to nie ma w domu dodatkowego grata.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2015-09-25 18:57:15

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 września 2015 17:26:37 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]
> Czasowo, pieniężnie i pracowitość są w obu wersjah podobne, a jak pieczesz w
> kuhence to nie ma w domu dodatkowego grata.

Ty kobito nie tylko pisać nie umiesz, ale nawet kompletnie nie jarzysz o co biega w
temacie głównego wątka. Przepisy weź sę wsadź, bo takowe tutaj każdy zna.

I wielu tutaj podawało sensowne przepisy chlebowe.

Natomiast ty w głównym wątku masz ino stokrotne wymyślenia. WON IDIOTKO !!

10. Data: 2015-09-25 19:24:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2015 o 18:57 <s...@g...com> pisze:

> [...]
>
> I wielu tutaj podawało sensowne przepisy chlebowe.
>
> Natomiast ty w głównym wątku masz ino stokrotne wymyślenia. WON IDIOTKO

Lepiej Ci się zrobiło?

--
Trefniś

Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami
nadciąga dynia...
Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption