Wyposazenie kuchni

1. Data: 2005-03-30 09:27:44

Temat: Wyposazenie kuchni
Od: "Orkan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Dobieram wyposazenie kuchni w sprzet AGD tzn:
- plyta gazowa
- zmywarka (45cm)
- lodowko-zamrazarka
- piekarnik

Bardzo prosze o opinie jakich producentow sprzet wybrac, jakby ktos mogl
polecic jakies konkretne modele to bede bardzo wdzieczny.

Pozdr!
Staszek

2. Data: 2005-03-30 09:39:09

Temat: Re: Wyposazenie kuchni
Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witaj,

jaką kwotę chcesz przeznaczyć na poszczególny sprzęt?

Aga

3. Data: 2005-03-30 09:43:44

Od: "Orkan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@p...fm> wrote in message news:d2ds3q$93q$1@opal.futuro.pl...
> witaj,
>
> jaką kwotę chcesz przeznaczyć na poszczególny sprzęt?
>
> Aga

- plyta gazowa ok. 1000 zl
- zmywarka (45cm) ok 2300 zl
- lodowko-zamrazarka 2300 zl
- piekarnik ok 2000 zl

Pozdr!
Staszek

4. Data: 2005-03-30 09:56:22

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-zmywarka moze byc AEG Favorit do kupienia za ok 2000
- piekarnik Gorenje jakis model za 2000 tez sie znajdzie :)) np 8980AL ok.
2200
- lodowka K 357/2 CLA ok.2000,-

- jakas plyte gazowa tez sie dobierze :))
pozdr.

5. Data: 2005-03-30 10:02:29

Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to mogę pomóc jedynie w doborze lodówko-zamrażarki :). Polecam Gorenje (nie
pamiętam jaki model), wolnostojąca. Użytkujemy od ponad roku. Bez zażutu.
Spełnia wszystkie nasze wymogi. Pojemna, ergonomiczna, miły dla oka design.
Zamrażarka cztero-szufladowa na dole, u góry lodówka, dwa agregaty. Lodówki
nie trzeba rozmrażać, zamrażarkę tak - ale bezboleśnie :)(drugi agregat
rulez). Wersja bez nadmiaru elektroniki (bo i po co :) ), ale panel ze
wskaźnikami temperatur jest. Cichutka, choć czasami... mhh... cichutko
popierdziewa i stęka :)))))
Cena: ok. 2 300,00 :). Jak będziesz zainteresowany - spiszę model.

O zmywarce, to mogę Ci napisać/polecić ale za 4 tysiące i 60 cm :)

Aga

6. Data: 2005-03-30 10:11:25

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba wszystkie GOrenje popierdziewaja , stekaja i jakby sie połki
rozszezaly czy co?? Takie dzwieki :) Najlepiej to slychac jak sie kladzie do
lozeczka i nic nie gra a tam lodowa sie odzywa ;))) Pozatym tez bez zarzutu
:)) 2 agregaty i 3 szuflady :))

Gorenje zazwyczaj mozna kupic - 20% od cen katalogowych
pozdr.

7. Data: 2005-03-31 20:34:14

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bardzo prosze o opinie jakich producentow sprzet wybrac, jakby ktos mogl
> polecic jakies konkretne modele to bede bardzo wdzieczny.

heh. jaki samochod kupic - niemiecki, japoński, francuki czy koreański...

podobnie z AGD - na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

8. Data: 2005-04-07 20:49:52

Od: "Grzegorz Jablonski" <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam liebhera, my mamy lodówke ze stali inoxsowej- super, doskonala firma
ale jest dosc droga. jesli chodzi o piekarnik i plyte mamy smega tez jest
niezla. Zmywarki sie jeszcze nie dorobilismy. obie firmy liebher i smeg maja
swietny designe, sa energooszczedne i sie w ogóle nie psuja.
W zaleznosci od wykonczenia kuchni mozna dobierac osprzet, bardziej
klasyczny lub mniej. obecnie na rynku pojawila sie lodówka smega która
wyglada jak lodówa z lat 70 jest ekstra.
pozdrawiam
magda

kocioł 2-funkcyjny TORUS ECONOMIC 26 KW
lodowka-przechwalilam?