Wypożyczalnoa w Krakowie ?

1. Data: 2003-04-27 16:58:53

Temat: Wypożyczalnoa w Krakowie ?
Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów wie, czy na terenie Krakowa lub jego okolic istnieje
jakaś wypożyczalnia
narzedzi ogrodniczych? Chodzi mi konkretnie o aerator (wertykulator).

Krzysztof Dec

2. Data: 2003-04-28 21:22:07

Temat: Re: Wypożyczalnoa w Krakowie ?
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z grupowiczów wie, czy na terenie Krakowa lub jego okolic
istnieje
> jakaś wypożyczalnia
> narzedzi ogrodniczych? Chodzi mi konkretnie o aerator (wertykulator).

Jest wypożyczalnia maszyn budowlanych gdzie można wypożyczyć m.in. małą
koparkę, traktorek, walec ręczny i z napędem. Co do glebogryzarki, /chyba to
samo co wertykulator?/ to dzisiaj byłam pytać i jest w naprawie na długo.
Wypożyczalnia mieści się na rogu ul. Klimeckiego. Można więc jadąc od
Wielickiej skręcić w lewo na skrzyżowaniu z Klimeckiego albo podjechać 2 m.
prosto, zaświatłami skręcić w lewo i wjechać w bramę wypozyczalni. Nie pomnę
jak się wabi ta ul.ale prowadzi do M1.
Goldie

3. Data: 2003-04-29 20:10:20

Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jest wypożyczalnia maszyn budowlanych gdzie można wypożyczyć m.in. małą
> koparkę, traktorek, walec ręczny i z napędem. Co do glebogryzarki, /chyba

Nistety to nie to samo, a szkoda, wielka szkoda :-)

> [...]
m.
> prosto, zaświatłami skręcić w lewo i wjechać w bramę wypozyczalni. Nie

Zapewne piszesz o wypozyczalni Cramo (http://www.cramo.com.pl/), tam
niestety tego nie maja.
Poza tym znalazlem calkiem sympatyczna wypożyczalnie-sklep: Extech
(http://www.extech.com.pl/), tam jest areator ale na poczateku maja jest juz
zarezerwowany :-(. Jest jeszcze wypozyczalnia na os. Kolorowym 35 w Nowej
Hucie (firma Fachman, tel .644 01 73) i tam areator jest takze.

Krzysztof Dec

Kosiarka a podkaszarka
Azalie "japońskie"
Jak rozmnażać iglaki?
Kwitnienie szachownicy ! (Fritillaria imperialis)
trawa pampasowa