Wyprowadzić niemieckie polskojęzyczne media z Polski

1. Data: 2016-04-25 21:16:17

Temat: Wyprowadzić niemieckie polskojęzyczne media z Polski
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[...} - Niestety, niemiecki kapitał w mediach pozwala sobie w Polsce na
coraz więcej, coraz wyraźniej ingeruje w Polską politykę, chce ją
kreować, chce na nią wpływać - mówi Adam Bielan w rozmowie z braćmi
Karnowskimi, którzy kontynuują: "Swoją drogą za chwilę Springer ma
przejąć największy portal w Polsce". - Sądzę, że nasze zaufanie do
kapitału niemieckiego w mediach powinno być mocno ograniczone. Nie
chodzi tylko o mój przypadek, ale coraz wyraźniejsze ambicje kreowania
polskiej polityki, wpływania na nią, wspierania partii przyjaznych
Niemcom - dodaje europoseł. [...]"

żródło:
http://natemat.pl/11565,polska-skolonizowana-przez-n
iemieckie-media-tylko-w-prawicowej-rzeczywistosci

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-04-25 21:38:31

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> [...]
> chodzi tylko o mój przypadek, ale coraz wyraźniejsze ambicje kreowania
> polskiej polityki, wpływania na nią, wspierania partii przyjaznych

Tu jest dobra ilustracja (dla wzrokowcow):
https://pbs.twimg.com/media/Cg6TJ0QWkAIzxvR.jpg

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2016-04-25 21:45:36

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vernon L. Pinkley pisze:

iemieckie-media-tylko-w-prawicowej-rzeczywistosci

> Może skolonizowana to za mocne słowo, bardziej bym powiedział
> bezkrytyczna wobec niemiec, bo nie wypada gryźć ręki która
> karmi.
>
> Inicjatywa w aferze taśm Kulczyk-Graś wyszła od strony polskiej
> a nie niemieckiej. Dla niemca korzystne jest napierdalanie
> się polaków jak i bezkrytycyzm ich prasy wobec niemców.

Nieważne z czyjej strony wyszła "inicjatywa". Rzecz w tym właśnie sedno
sprawy, że Niemcy mają możliwość tylko "od czasu do czasu" wpłynąć na
ten nasz polski grajdołek by zachować w nim własne przywileje. No i,
oczywizda, korzyści polityczne i gospodarcze z tych przywilejów płynące.

4. Data: 2016-04-25 22:04:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. Filip pisze:

iemieckie-media-tylko-w-prawicowej-rzeczywistosci

> Powstrzymać dalszy rozrost da się względnie łatwo. Cofnąć (szybko)
> obecny _legalny_ stan posiadania (i medialnych wpływów) będzie trudno.

W razie oporu: uspołecznić. Nie upaństwowić lecz uspołecznić i powierzyć
ludziom którzy są oddani idei społeczeństwa obywatelskiego. Ludziom,
którzy nie są nastawieni na zysk lecz służą i nadal chcą służyć
przebudowie społeczeństwa i państwa.

5. Data: 2016-04-25 22:52:37

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-25 o 22:04, LeoTar pisze:

> [...]
> ludziom którzy są oddani idei społeczeństwa obywatelskiego. Ludziom,
> którzy nie są nastawieni na zysk lecz służą i nadal chcą służyć

A ty będziesz wydawał certyfikaty: "prawdziwy społecznik", "oddany
idei", "nienastawiony na zysk"... i będziesz decydował komu powierzyć.

A już myślałem, że nie jesteś w stanie wymyślić niczego równie debilnego
jak gwałcenie własnych dzieci...

Ty nawet elementarnej wiedzy historycznej nie masz. Wiesz, że znowu nie
udało ci się wymyślić nic nowego?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nacjonalizacja

(Tylko nie próbuj mi tu uskuteczniać nowomowy bolszewickiej na temat
pseudo różnic między upaństwowieniem i uspołecznieniem, już się
wystarczająco skompromitowałeś)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-04-25 23:45:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (Tylko nie próbuj mi tu uskuteczniać nowomowy bolszewickiej na temat
> pseudo różnic między upaństwowieniem i uspołecznieniem, już się

Chorzy, idioci czy agenci?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

7. Data: 2016-04-26 03:36:09

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> A ty będziesz wydawał certyfikaty: "prawdziwy społecznik", "oddany
> idei", "nienastawiony na zysk"... i będziesz decydował komu powierzyć.

Wylazł z Ciebie absoluty brak zaufania do innych ludzi. Nie ufasz, nie
wierzysz, nie umiesz współpracować w grupie bez podejrzewania
współpracowników, o ile ich w ogóle masz, o złe intencje i chęć
dokonania oszustwa. Nie dorosłeś do życia we wspólnocie.

Prawdę powiedziawszy to żal mi Cię nawet, bo nie ufasz nawet samemu
sobie, który to emocjonalny brak wyniosłeś z domu rodzinnego.

> A już myślałem, że nie jesteś w stanie wymyślić niczego równie debilnego
> jak gwałcenie własnych dzieci...

W dalszym ciągu nie odrobiłeś lekcji, która Ci zdałem i wciąż mylisz
inicjację seksualną z kazirodztwem. Przez ZAKAZ zmuszono Cię do wyparcia
w najgłębszą Twoją podświadomość tego, iż pragnąłeś chociaż raz
doświadczyć ze swoją matką tego, czego doświadczał z Nią Twój ojciec.
Nie ścigałbyś mnie z taką zajadłością po listach gdybym nie miał racji,
gdybym nie poruszył Twoich najskrytszych choć niespełnionych marzeń.
Marzyłeś o tym by stać się równym ojcu, być takim samym jak on i w
bezpieczny sposób doświadczyć tego czego doświadczał on. Ale on nie był
świadom tego czego Tobie potrzeba i zabronił Ci tego najważniejszego
doświadczenia przez co stał się karzącym i mściwym bogiem a matka jego
nieosiągalna dla Ciebie jego wspólniczką w zakazie.

> Ty nawet elementarnej wiedzy historycznej nie masz. Wiesz, że znowu nie
> udało ci się wymyślić nic nowego?
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Nacjonalizacja

Do tego by zrozumieć, pojąć i zaakceptować wyższość życia wspólnotowego
i dzielenia się wszystkim trzeba osiągnąć wyższy poziom świadomości. A
to nie jest powszechnie możliwe bez zgody naszych rodziców, czyli
naszych bogów-stwórców, którzy dzieląc się swoim chlebem powszednim z
dzieckiem pozwalają mu się zrównać emocjonalnie z samymi sobą. To jest
warunek tego by z myślenia indywidualistycznego przejść na wyższy poziom
myślenia wspólnotowego. Ale nie takiego wspólnotowego pod knutem wojska,
służb i pieniędzy lecz takiego dobrowolnego, gdzie potrzeba zaufania i
szacunku drugiemu człowiekowi wynika z zaufania i szacunku wobec samego
siebie. Ty niestety nadal tkwisz na etapie indywidualistycznego "wyścigu
szczurów".

> (Tylko nie próbuj mi tu uskuteczniać nowomowy bolszewickiej na temat
> pseudo różnic między upaństwowieniem i uspołecznieniem, już się
> wystarczająco skompromitowałeś)

Zaskoczę Cię. Zarówno kapitalizm jak i bolszewię uważam za niższe etapy
rozwoju Człowieka, niższe w stosunku do ŚWIADOMEGO kolektywu, wspólnoty
obywatelskiej, powszechnej demokracji uczestniczącej czyli ogólnie od
anarchii konstruktywnej albo - jeśli wolisz - Utopii. czas
indywidualistów pracujących wyłącznie dla własnej korzyści mija. Albo to
zaakceptujesz albo będziesz udziałowcem w zagładzie prymitywnego
kapitalizmu.

8. Data: 2016-04-26 03:50:25

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]

anarchii konstruktywnej albo - jeśli wolisz - Utopii. czas
indywidualistów pracujących wyłącznie dla własnej korzyści mija. Albo to
zaakceptujesz albo nie będziesz uczestniczył w zagładzie prymitywnego

9. Data: 2016-04-26 08:08:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-26 o 03:36, LeoTar pisze:
> Kviat pisze:
>
> Wylazł z Ciebie

Znowu masz urojenia.

> W dalszym ciągu nie odrobiłeś lekcji, która Ci zdałem i wciąż mylisz
> inicjację seksualną z kazirodztwem.

W dalszym ciągu nie odrobiłeś lekcji, którą ci zadałem i wciąż mylisz
pedofilię z inicjację seksualną.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2016-04-26 09:06:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
[...]

I po jaki huj tu bolszewicką ksenofobie wklejasz,? Bo te globalne media fakty
pokazują, a nie obciąganie prezesa i tony wazeliny w rynsztoku kłamstw w TVP. Zrobiła
Kurwa Kaczyńska z TVP PZPR, a inne media fakty pokazuje, to już bolszewia chula bo o
kurwach prawdę mówią. Ty notuj tych skurwysynków, bo takim propagandzistą komuszym
teraz napewno łebki polecą, a nie tu wklejasz propagande bolszewicką.

Pozdrowienia z Helu :-)
Niesłyszący nie chcą być "skazani" na "Wiadomości" TVP.
Najgorszy wynik w historii
Seks oralny z Jezusem
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży