Wyrok dla ,,monitoringu" :-D

1. Data: 2019-01-17 18:15:18

Temat: Wyrok dla ,,monitoringu" :-D
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://nczas.com/2019/01/04/rafal-gawel-od-lewackie
go-osrodka-monitorowania-zachowan-rasistowskich-i-ks
enofobicznych-skazany-prawomocnym-wyrokiem-sadu/

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-18 00:29:14

Temat: Re: Wyrok dla ,,monitoringu" :-D
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-17 o 18:15, XL pisze:
> https://nczas.com

Fuj. Co za szambo pod tym "artykułem".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-18 14:14:41

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.01.19 um 00:29 schrieb Kviat:

> Fuj. Co za szambo pod tym "artykułem".
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Interesujace zrodlo

https://tinyurl.com/ya5vtfgn

Poza tym
https://pl.sputniknews.com/tags/keyword_koniec_swiat
a/
http://losyziemi.pl/
https://zmianynaziemi.pl/
--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-01-18 14:51:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 14:14, Silvio Balconetti pisze:

> Interesujace zrodlo
>
> https://tinyurl.com/ya5vtfgn

"Bardzo intensywnie z treści pro-kremlowskich korzysta witryna nczas.pl,
czyli Najwyższy Czas, powiązana z tygodnikiem o tej samej nazwie,
którego założycielem był Janusz Korwin-Mikke. Dziś witryna promuje
zarówno Korwin-Mikkego, jak i Stanisława Michałkiewicza, radykalnie
prawicowego publicystę."

A ikselka wrzuca na grupę filmiki z Michalkiewiczem... ręce opadają.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2019-01-18 18:50:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-18 14:14, Silvio Balconetti wrote:

> Interesujace zrodlo
>
> https://tinyurl.com/ya5vtfgn
>
> Poza tym
> https://pl.sputniknews.com/tags/keyword_koniec_swiat
a/
> http://losyziemi.pl/
> https://zmianynaziemi.pl/

Zdaje się, że to jakiś szacowny kremlowski analityk kiedyś powiedział,
że Niemcy, to taka mała Rosja w środku Europy?

6. Data: 2019-01-18 19:42:22

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Jan 2019 14:14:41 +0100
doszła do mnie wiadomość <g...@m...individual.net>
od Silvio Balconetti <s...@i...invalid> :

>Interesujace zrodlo
>
>https://tinyurl.com/ya5vtfgn
>
>Poza tym
>https://pl.sputniknews.com/tags/keyword_koniec_swia
ta/
>http://losyziemi.pl/
>https://zmianynaziemi.pl/

Ja bym dodał:
https://acpartners.pl/contact
Tylkonauka, tylkomedycyna, innemedium, tojuzbyło itp.
Na dole strony witryny, zmianynaziemii chyba też są ich.
Tłumaczą i zamieszczają informacje dodając losowe bzdety(kiedyś
widziałem cennik wyprodukowania losowego bzdeta na zamówienie).
Oczywiście wszystko anonimowo(np podpis John moll). Chyba mają na tym
niezły zarobek.
Odradzam wchodzenie na te witryny.

7. Data: 2019-01-20 11:56:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.01.19 um 19:42 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> widziałem cennik wyprodukowania losowego bzdeta na zamówienie).
> Oczywiście wszystko anonimowo(np podpis John moll). Chyba mają na tym

Dla celow poznawczych i rozrywki mozna jednak cos poczytac. Np. moim
ulubiencem jest VoE, szczegolnie ich tlumaczenia:

>Chrześcijanie w Polsce obchodzić Dzień Trzech Króli
Chrześcijanie w Warszawie świętować Dzień Trzech Króli Trzech Króli lub
Dzień 6 stycznia z roczną marcu.<

https://voiceofeurope.com/2019/01/christians-in-pola
nd-celebrate-three-kings-day/

8. Data: 2019-01-20 18:05:52

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 stycznia 2019 00:29:15 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Fuj. Co za szambo pod tym "artykułem".
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zdefraudował big kaskę i narobił szumu, trza go było przymknąć
bo sprawa się rypła:)

Dobrze że sprawa się rypła bo widać jak swojaki piorą forsę:)

Fundusze norweskie/Soros-> Fundacja Batorego-> następne fundacje w tym
Stowarzyszenie Teatralne-> Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich.

To tak jak z ta pomocą dla afryki gdzie 98% pochłonęło dotarcie
do potrzebujących (różne tam statki), a tylko 2% dotarło do celu.
Machina zeżarła prawie wszystko:)

W PL pralnia jest nieco bardziej rozbudowana, tak że mało kto to ogarnia,
te wszystkie przepływy, ciężkie lub niemożliwe co wyceny działania.

Krótko mówiąc w mętnej wodzie dobrze ryby....

"Wyjaśnienie w sprawie dotacji dla Stowarzyszenia Teatralnego Dom na Młynowej
Teatr Trzyrzecze W związku z informacją Prokuratury Krajowej o śledztwie toczącym się
przeciwko prezesowi Stowarzyszenia m.in. w związku z działaniem na szkodę Fundacji
im. Stefana Batorego, wyjaśniamy, że: Stowarzyszenie Teatralne Dom na Młynowej Teatr
Trzyrzecze - w ramach konkursu dotacyjnego w programie Obywatele dla Demokracji,
finansowanym z Funduszy EOG - otrzymało w 2014 roku dotację na projekt o nazwie
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich. Dotacja ta została przez Stowarzyszenie
wydatkowana w sposób nieprawidłowy"

- czytamy w oświadczeniu.

"Środki z dotacji były wypłacane z konta Stowarzyszenia i przekazywane założonej
przez Stowarzyszenie spółce Graviti sp. z o.o. jako płatności za usługi, które nie
były wykonane, lub płatności za towary kupowane przez spółkę na rynku wtórnym i
odsprzedawane Stowarzyszeniu po znacznie wyższych cenach.

No cóż, wypadki się zdarzają. Można robić wszystko, nie można dać się złapać:)

9. Data: 2019-01-20 18:07:07

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 stycznia 2019 14:51:20 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> którego założycielem był Janusz Korwin-Mikke. Dziś witryna promuje
> zarówno Korwin-Mikkego, jak i Stanisława Michałkiewicza, radykalnie

E tam. Wiele źródeł jest lepsze niż jedno źródło.

10. Data: 2019-01-20 18:08:50

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 stycznia 2019 19:42:23 UTC+1 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
> widziałem cennik wyprodukowania losowego bzdeta na zamówienie).
> Oczywiście wszystko anonimowo(np podpis John moll). Chyba mają na tym

Sprowadzenie tematu do absurdu nic nie da. Skazany i przyłapany to skazany
i przyłapany niezależnie od tego jak durne linki ktoś do tego
podepnie poza linkiem głównym.

DO RODZICÓW!
,,Wyrazy kondolencji".
Kanalie