Wyrównanie basenu stelazowego

następny post »
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Sat, 7 Jul 2018 02:02:56 -0700 (PDT)
Subject: Wyrównanie basenu stelazowego
From: l...@g...com

Witam

Kupiłem basen. Wybrałem "równy" teren. Wygładziłem dołki, położyłem folie, styrodur,
płachtę i na to basen stelażowy 475x120cm.
Niestety po nalaniu wody okazało się że mam pochylony teren. Różnica między poziomami
wody na przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.
Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża? Nie będzie za
dużych naprężeń ?

Pozdrawiam

Łukasz