Wyrzucony pracownik IKEA

31. Data: 2019-08-18 09:59:33

Temat: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2019 o 02:36, Izaura pisze:

> //sie zastanów, za wczasu, co bedziesz robił, jak się sorosowi forsa
> skończy...?

Się zastanów, za wczasu, co będziesz robił, jak się pislam skończy.
Dyktatury które trwają dłużej to wyjątki. Możesz się o tym dowiedzieć z
podręczników historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2019-08-18 22:07:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-18 09:59, Kviat wrote:

> Się zastanów, za wczasu, co będziesz robił, jak się pislam skończy.
> Dyktatury które trwają dłużej to wyjątki. Możesz się o tym dowiedzieć z
> podręczników historii.

a z których podręczników?

33. Data: 2019-08-18 22:45:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-18 22:07, Izaura wrote:

> a z których podręczników?

https://twitter.com/Slaw_Qh/status/11629988806125649
92

34. Data: 2019-08-31 04:44:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 11:12:02 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie za cytowanie został zwolniony, tylko za to, że z tym cytatem się
> zgadza i nawołuje do nienawiści.

To zwolnij wszystkich księży którzy słowa Starego Testamentu na mszach czytają,
bo skoro je ludziom czytają, to się z nimi zgadzają.
Skoro się zgadzają, to nawołują do odbierania Boga jako zawistnej i srogiej istoty,
co jest całkiem niezgodne z prawdą.

Guzik mnie obchodzi, że ten człowiek wierzy w to, co w Starym Testamencie napisano,
więc niech sobie mówi w tym względzie co chce.
Tak samo jak tobie podobnych wyznawców tolerancji nie wsadza się do
więzienia za propagowanie antyspołecznego środowiska LGBT, co zrozumiałe.

> [...]
> normalnym kraju faszystów wsadza się do więzień, a nie zatrudnia.
> W normalnym kraju nawet z uczelni wywalają pajaców, którzy propagują

sam jesteś faszystą

35. Data: 2019-08-31 05:05:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 sierpnia 2019 22:08:34 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> a z których podręczników?

tych, które też piszą, że tak właściwie to Polacy mordowali Żydów;
bo przecież te obozy koncentracyjne, na polskich terenach,
miały mniejszą wydajność w przerabianiu Żydów na mydło,
aniżeli zabijanie Żydów przez "polaków" dla zysku.
im Isauro po prostu pieprzy się skala; gdzieś tak tysiąckrotnie.

jacek

36. Data: 2019-08-31 05:18:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 05:05:33 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> aniżeli zabijanie Żydów przez "polaków" dla zysku.
> im Isauro po prostu pieprzy się skala; gdzieś tak tysiąckrotnie.

dobrze, niech będzie tylko stukrotnie.
tylko, czy nawet ci bandyci mordujący żydów, wbijali im np. drzazgi za paznokcie?
więc może nawet ta tysiąckrotność jest trochę niedoszacowana.
zwłaszcza, że w swoim kraju "Izraelczycy" "wysławiali się" o
ocalałych nie inaczej niż właśnie "przyjechało mydło".

jacek

37. Data: 2019-09-03 04:14:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-31 05:05, j...@o...pl wrote:

> [...]
> aniżeli zabijanie Żydów przez "polaków" dla zysku.
> im Isauro po prostu pieprzy się skala; gdzieś tak tysiąckrotnie.

Im się nic nie pieprzy... Robią to z pełną świadomością i premedytacją.

Ociec demokracji, wbijał do głów, swym wiernym uczniom regułę: 'Każde
kłamstwo powtórzone tysiąc razy, samo z siebie staje się prawdą'.

//i nagroda ich nie minie!
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_zfDdTsck6w
p7QRLEOTnv2vrW4cKrhKGo,w400.jpg

38. Data: 2019-09-03 18:01:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2019 o 04:14, Izaura pisze:

> Ociec demokracji, wbijał do głów, swym wiernym uczniom regułę:  'Każde
> kłamstwo powtórzone tysiąc razy, samo z siebie staje się prawdą'.

Możesz powtarzać swoje brednie tysiąc razy, ale to nie sprawi, że
pracodawcy zaczną chętnie zatrudniać faszystów.
I nie sprawi, że zaczną istnieć portale, przez które naziści przechodzą
do naszego wymiaru...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2019-09-05 00:10:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-03 18:01, Kviat wrote:

> [...]
> pracodawcy zaczną chętnie zatrudniać faszystów.
> I nie sprawi, że zaczną istnieć portale, przez które naziści przechodzą

Żebyś się wkrótce nie zdziwił...!

40. Data: 2019-09-05 21:25:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/09/2019 o 23:10, Izaura pisze:

> Żebyś się wkrótce nie zdziwił...!

i to sie nadaje do prasy

--
gazebo

polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
UW się spisał! dr. House byłby wniebowzięty za życia... ;)
chamom wszelakim