Wysadzać już czy nie?

1. Data: 2012-03-02 09:53:05

Temat: Wysadzać już czy nie?
Od: qufel <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie. Zima się kończy, przymrozki już coraz rzadziej i
zastanawiam się nad wysadzeniem dwóch świerków które na razie wegetują w
donicach w garażu. Moze jeszcze poczekać? Czy raczej już im zima nie
zaszkodzi? Świerki maja po ok 150cm.

2. Data: 2012-03-02 13:36:33

Temat: Re: Wysadzać już czy nie?
Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

qufel <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> zastanawiam się nad wysadzeniem dwóch świerków które na razie wegetują w
> donicach w garażu. Moze jeszcze poczekać? Czy raczej już im zima nie

Jeśli w garażu masz cały czas temperaturę podobną do tej na zewnątrz, to jeśli
ziemia już na tyle głęboko odtajała to wsadzaj. Jeśli garaż był ogrzewany to
pewnie lepiej byłoby świerki troszkę zahartować.

Pozdrawiam alternatywnie
skryba

3. Data: 2012-03-02 18:05:43

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qufel" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

nagłówek twojego posta zapalił chyba wszystkie czerwone lampy w wiadomych
służbach!
nie wysadzaj!!!

mOOn

4. Data: 2012-03-02 18:31:41

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jir26q$3j6$1@mx1.internetia.pl,
niejaki(a): Moon z adresu <m...@y...com> napisał(a):

> Użytkownik "qufel" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> nagłówek twojego posta zapalił chyba wszystkie czerwone lampy w
> [...]

He he he hi hi hi :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

5. Data: 2012-03-02 20:50:00

Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nad wysadzeniem dwóch świerków które na razie wegetują w donicach w
> garażu. Moze jeszcze poczekać? Czy raczej już im zima nie zaszkodzi?

Sprawdź na jaką głębokość wbijesz szpadel, bo w mojej okolicy pozory mylą
;-/ Po wierzchu błoto a jak spróbujesz kopać to max na 10 cm, a dalej
zmazlina.

Pozdrawiam
PP

6. Data: 2012-03-14 20:57:07

Od: "Wędrowniczek" <N...@E...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał:

> Sprawdź na jaką głębokość wbijesz szpadel, bo w mojej okolicy pozory mylą
> ;-/ Po wierzchu błoto a jak spróbujesz kopać to max na 10 cm, a dalej
> zmazlina.

U mnie (okolica Rzeszowa) to samo. Do 10 cm breja, a pod spodem beton.
Wysadzanie raczej niemożliwe.

--
Wę-ek

7. Data: 2012-03-14 21:01:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Mar 2012 21:57:07 +0100, Wędrowniczek napisał(a):

> U mnie (okolica Rzeszowa) to samo. Do 10 cm breja, a pod spodem beton.
> Wysadzanie raczej niemożliwe.

Otwory nawiercić by trza - i trotylem to 3-)
--

XL

8. Data: 2012-03-14 23:27:11

Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 14 Mar 2012 21:57:07 +0100, Wędrowniczek napisał(a):
>
> Otwory nawiercić by trza - i trotylem to 3-)

Właśnie. Jak wysadzać to skutecznie :-D

PP

9. Data: 2012-03-14 23:55:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Mar 2012 00:27:11 +0100, Piotrek_P napisał(a):

> Właśnie. Jak wysadzać to skutecznie :-D
>
> PP

Saperzy na zamarzniętych rzekach lód grubości metra wysadzali za socjalu, a
teraz nie można se glebnąć?
;-P
--

XL

10. Data: 2012-03-15 00:58:32

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wędrowniczek" <N...@E...PL> napisał w wiadomości

> U mnie (okolica Rzeszowa) to samo. Do 10 cm breja, a pod spodem beton.
> Wysadzanie raczej niemożliwe.

A jaka była najniższa temperatura u was tej zimy? Zauważyłeś może?
Pytam, bo niedługo wybieram się do swojego domku koło Gorlic i zastanawiam
się, czy mam tam dużo sopli w kuchni:)

moon

Wyciśnięcie maksimum z balkonu
Drzewa "nieprzygotowane" na mrozy :->
Patyk w ziemie
Zające
[pytanie] Czy hodowla konopi w prywatnym ogrodzie jest możliwa