Wyschniete usta ale rankiem.

1. Data: 2002-05-28 10:14:57

Temat: Wyschniete usta ale rankiem.
Od: "hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przyuwazylem poprzedni watek nt. wysychajacych ust i zaciekawil
mnie fakt ze od jakiegos czasu (pol roku) prawie zawsze gdy sie
budze mam nie tyle wyschniete usta ile jestem w stanie np. rankiem
myjac zeby sciagnac sobie cieniutka warstwe naskorka na wardze,
szczegolnie od wewnetrznej strony.
Nie ma to raczej zwiazku z nawilzeniem powietrza w sypialni -
rzeklbym, ze predzej moze pasta do zebow moze miec z tym cos
wspolnego (zwykle myje zeby 15-30min przed pojsciem spac).
Uzywam blend'a'med complete. Czy ktos moze ma podobne objawy
lub orientuje sie co jest nie tak?

Pozdrawiam
Janusz