Wysoki cholesterol - do jakiego lekarza?

1. Data: 2006-05-07 20:20:04

Temat: Wysoki cholesterol - do jakiego lekarza?
Od: "Edek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wysoki cholesterol i kiepski stosunek LDL/HDL.
Do jakiego lekarza powinienem się z tym zgłosić?

2. Data: 2006-05-07 20:41:22

Temat: Re: Wysoki cholesterol - do jakiego lekarza?
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do rodzinnego.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-05-08 08:12:33

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam wysoki cholesterol i kiepski stosunek LDL/HDL.
> Do jakiego lekarza powinienem się z tym zgłosić?
A podaj grupie te 3 frakcje cholesterolu...
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-05-08 09:54:59

Od: "Edek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A podaj grupie te 3 frakcje cholesterolu...
> Pozdrawiam Jurek M.

Cholesterol 321
HDL 38,8
LDL 248,4
Trójglicerydy 169

5. Data: 2006-05-08 10:01:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholesterol 321
> HDL 38,8
> LDL 248,4
> Trójglicerydy 169
Jasne, odpowiadałem Tobie w innym poście.
Pozdrawiam Jurek M.

Bół brzucha, po lewej stronie, 10-15 cm od pępka
dlonie
GABINET STOMATOLOGICZNY - Jakie wymogi?
Tłumaczenie znaczeń z wyników badan moczu na angielski?
Podwyzszona temperatura, ogolne oslabienie